*115* Kremik z różową galaretką

21:18

Gdyby nie wspaniała Daria, rozpoczęłabym ten dzień z uczuciem przygnębienia i smutku. Ale po spróbowaniu delikatnej i słodkiej kaszy z połączeniem kwaśnej galaretki rabarbarowej, przełamanej słodyczą truskawek, od razu humor mi się poprawiła, a zapał do pracy wrócił.

orzechowo-bananowy krem jaglany z galaretką rabarbarowo-truskawkową, truskawki i czereśnie
przepis

Pomimo tego, że za tydzień jest koniec roku szkolnego, moja szkoła ma jeszcze więcej prób, występów. Chcą nas wykończyć- udaje im się to :)

Wczorajsza rozmowa z nauczycielem sprawiła mi ogromną przykrość... Powiedziana została cała prawda- mam się pchać do przodu, odpyskowywać na głupie komentarze innych, mieć siłę przebicia się, być pewną siebie, stać zawsze z przodu, mieć wszystko i wszystkich gdzieś, bo inaczej o mnie zapomną.... Już zapomnieli. 
Ale ja nie potrafię, chociaż się staram... Nie posiadam tej odwagi, aby pokazać całemu światu, że też coś potrafię i jestem dobra. Jak pokonać swoje słabości? Jest jakiś przepis, aby stać się silną osobą?

Miłego piątku!
Zuzu*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Wygląda wspaniale a najbardziej zazdroszczę czereśni i mam nadzieję, że uda mi się je kupić gdzieś po drodze. I mam nadzieję, że ta szkoła Cię jednak nie wykończy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli dobrze się zorientowałam po wcześniejszych wpisach, to chyba chodzisz do jakiejś artystycznej szkoły, więc w sumie nie dziwię się że z końcem roku macie więcej pracy. Pamiętaj jednak o odpoczynku i posłuchaj rad nauczyciela. Jeśli jesteś taka dobra, to nie warto się chować za plecami innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy musi być bardzo śmiały i odważny,ale czasem pokaż wszystkie swoje atuty, nie wstydź się:)
    Pyszne śniadanie, rabarbarowa galaretka-mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też powinnam walczyć o swoje bardziej. Czasem mam wrażenie, że mam ogromny potencjał, którego nie wykorzystuje... ale damy radę obie! :*
    Cudowne te Twoje słoiczki, zazdroszczę Ci ich bardzo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba przede wszystkim nie skupiać się tak na samych negatywach, kochana. dostrzegaj drobne powody do szczęścia, w sobie i w otaczającym świecie :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaglane to zdecydowanie jedne z najlepszych kremów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Góra owców w tym czereśni --- ja chcę to śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak letnio tu u Ciebie od pewnego czasu, że naprawdę chce się zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta rozmowa nie powinna sprawiać Ci przykrości, a motywować do walki! żyj, korzystaj, uśmiechaj się, rób to co kochasz, bądź szczęśliwa i zaakceptuj siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis na bycie silnym? Pogodzić się z własnym ja, ze swoją naturą. Wady próbować przekształcić w zalety. Mieć poczucie własnej wartości, a w chwilach słabości pocieszać się, że są one tylko po to, by po chwili urosnąć w siłę! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe