*116* Oklapłe babeczki lody na chmury

22:28

Odpalam piekarnik i piekę oklapłe babeczki, a potem zajadam lody, chociaż jest mi zimno ;)

kakaowo-waniliowe babeczki amarantusowe z truskawkami; truskawki i czereśnie

 Przepis:
-5 łyżek poppingu z amarantusa
-jajko
-mleko (na oko)
-po 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia i sody
-dużo słodzidła
-łyżeczka/łyżka kakao
-małe truskawki po jednej na każdą babeczkę

Wszystkie składniki mieszamy (oprócz truskawek). Do silikonowych foremek lub zwykłych kokilek na babeczki przekładamy łyżkę masy, następnie kładziemy truskawkę i przykładamy kolejną łyżką masy. Pieczemy w 180 stopniach 25-30 minut.


lody banan-morele-nektarynki-brzoskwinie


Ostatni ''szkolny'' weekend... Ale i tak mam go zabrany, ponieważ dzisiaj wraz z moją szkołą występujemy na Starym Rynku w Poznaniu o godzinie 17, a następnie jedziemy do Dusznik (?) na Noc Kupały i wracamy po drugiej w nocy...
Oby tylko pogoda i dobry humor dopisały! :)

Będę walczyć o siebie... Nie pozwolę, aby o mnie zapomniano.

Udanej soboty!
Zuzu*

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Wszystko wygląda przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jako, że chcesz walczyć o siebie, muszę doradzić: może zamiast patrzeć na weekend jako zabrany, wykorzystasz ten czas do 17 tak, by być dumna z soboty? :)
    kto by tam się przejmował, czy jest zimno czy ciepło-lody górą! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne lody chyba zrobię na 2 śniadanie :) A i babeczki wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miks pyszności:)
    Mam nadzieję,że pogoda będzie dopisywać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne te babeczki! Lody owocowe też jak najbardziej na tak. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają fantastycznie! :D
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to smacznie wygląda :D Zaś góra owocowych smakołyków i do tego babeczki :D a lody na deser - super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Walcz, walcz kochana, nie ma co się poddawać!
    I nie zapomnij o wysłaniu mi babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to bym Ci porwała taką oklapłą babeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, nie wiem, co lepsze! Mam pomysł! Nałożyłabym lody na babeczki i tak jadła! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta motywacja! Bez dobrego humoru nie wracaj :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam dylemat co podoba mi sie bardziej - lody czy babeczki? <3
    podoba mi sie to postanowienie . tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe