*117* Malinka na bułeczce

21:16

Ostatni poniedziałek roku szkolnego! Trzeba to jakoś uczcić :)

wegańskie kokosowe scones dyniowo-bananowe z malinami podane z domowym masłem orzechowym; koktajl melon-banan-truskawki
 Przepis:
-2 łyżki mąki kokosowej
-3 łyżki mąki owsianej
-2 łyżki puree z dyni
-łyżka wiórek kokosowych
-mały lub 1/2 dużego dojrzałego banana
-po 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej i proszku do pieczenia
-słodzidło
-cynamon
-maliny na wierzch
-mleko sojowe do odpowiedniej konsystencji

Wszystkie składniki (oprócz malin) blendujemy. Masa powinna być plastyczna, nie klejąca się do rąk. Formujemy bułeczki, a na wierzch układamy maliny lub dowolne inne dodatki. Piec w 180 stopniach przez 15-20 minut.

Wczorajsze lekkie śniadanko.
sałatka owocowa truskawki-banan-nektarynka-mango-maliny

Wczorajsza nieobecność spowodowana chęcią odcięcia się od wszystkiego i spędzenia trochę czasu z rodziną, a także zmęczeniem spowodowanym sobotnim występem i bardzo późnym powrotem do domu (2 w nocy). Wczoraj próbowała też trochę odespać, ale nie udało mi się...
A dzisiaj kolejne próby, kolejne występy... Na szczęście już ostatnie.

Czyżby lato się już zaczęło?

Udanego ostatniego szkolnego poniedziałku!
Zuzu*

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Dawno nie jadłam scones i po zobaczeniu Twoich wiem, że szybko muszę je zrobić ;) No i zazdroszczę Ci malin, ja póki co ciągle objadam się truskawkami i czereśniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam scones i po zobaczeniu Twoich wiem, że szybko muszę je zrobić ;) No i zazdroszczę Ci malin, ja póki co ciągle objadam się truskawkami i czereśniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem takie ciche dni spędzone w gronie rodzinnym to wybawienie dla ciała i umysłu. martwi mnie jednak, że się nie wysypiasz. mam nadzieję, że jak już odbierzesz świadectwo pozwolisz sobie na dłuuuugą drzemkę ;)
    piąteczka, u mnie też dzisiaj malinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jakie cudne! Dawno nie jadłam takich scones... :-) Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  5. scones zdecydowanie za rzadko robie :<

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie wyglądają te scones :D nie jadłam ich nigdy :)
    bardzo dobrze, że dałaś sobie chwilę wytchnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak lekkie śniadania po ciężkiej nocy :) chciałabym kiedyś zobaczyć Cię na scenie!
    Wegańskie scones mnie niezwykle ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne scones Ci wyszły! :)
    Nie daj się natłokowi pracy, bo padniesz :c

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe