*118* Zapomniany ryż

20:58

Pogoda za oknem płacząca i smutna, więc ciepły słoiczek to konieczność.

ryżowy krem śliwkowo-bananowy w słoiczku po krem orzechowo-czekoladowym z truskawkami

Przepis:
-4 łyżki ryżu jaśminowego
-3 dojrzałe śliwki
-dojrzały banan
-cynamon
-mielona wanilia
-ew. słodzidło

Ryż gotujemy w szklance wody lub mleka przez 15 minut (można zrobić to wieczorem). Blendujemy z resztą składników i gotowe. Podajemy z ulubionymi dodatkami.

Uzupełniłam przepis pod wczorajszym postem- klik.

Naprawdę jestem zmęczona. Mój nos wczoraj znowu płakał na czerwono.
Jeszcze tylko cztery dni :)

Miłego wtorku!
Zuzu*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Krwotoków nie wolno bagatelizować kochana, może czas wybrać się z tym do lekarza...?
    Dla mnie to jeden, ogromny plus tej pogody: można nadal zajadać ciepłe śniadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja dawno nie jadlam ryżu ! trzeba koniecznie to zmienic :)
    heeej, odpoczynek ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kremy są świetne ;)
    Halo?! Musisz wpuścić do siebie, chociaż chwilę wytchnienia... proszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wolno bagatelizować takich rzeczy jak krwotoki z nosa! Twój organizm chce ci dać coś do zrozumienia! Albo zluzuj trochę i odpocznij, albo idź do lekarza jak to nie ustąpi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz zdecydowanie odpocząć i zwolnić. Na przykład cieszyć się długimi,ciepłymi śniadaniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybieram ryż na mleku, pyszny deser :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpocznij kochana, jeśli już krwawisz z nosa to niedobrze! Powinnaś zrobić morfologię i poprosić lekarza by sprawdził czy nie masz niedoborów podstawowych makro i mikroelementów, nie lekceważ tego.. Moja mama kiedyś zlekceważyła za młodu i teraz wciąż walczy z anemią...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ryż na mleku... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się w 100% z Dziewczynami- koniecznie wybierz się do lekarza, zrób badania, żeby sprawdzić czy wszystko jest ok i odpocznij. Dzień 'nicnierobienia' bardzo dobrze Ci zrobi. :** ściskam mocno!
    A na ryż narobiłaś mi wielką ochotę, bo krem brzmi przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Smaczna propozycja, zdrowia życzę. Coś z tym trzeba zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  11. A miałaś na siebie uważać :c Kochana, to 'płakanie' nosa nie jest normalne, coś czuję, że masz anemię :/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe