*119* Chlebek z truskawką

23:08

Dzisiejsze śniadanko zjedzone zostało wspólnie z siostrą. Trzeba nam więcej takich wspólnych poranków :)

cynamonowo-kokosowy chlebek bananowy z truskawkami

Dziękuje za wszystkie słowa odnośnie mojego ''płakania'' z nosa, ale niestety nie mogę sobie pozwolić na dzień wolny od szkoły, prób i występów. W szkole byliby naprawdę wściekli, gdybym nie przyszła... Uznaliby to za lenistwo i lekceważenie swoich obowiązków...
Nawet nie wiecie, jak mam dość tej atmosfery na próbach. Wczoraj kazali tańczyć nam w samych kostiumach ćwiczebnych z gołymi nogami na Starym Rynku, kiedy padał deszcz i było zimno. Nauczyciele widzą, że jesteśmy wykończeni, ale trzeba robić, bo zaraz jest zakończenie roku szkolnego...
Dość marudzenia! Lecę do szkoły, ponieważ od 10 mam próby, a o 17 kolejny występ na dworze w tą ''wspaniałą'' pogodę... :)

Miłego dnia! :)
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. To jest jakiś terror z tą twoją szkołą! Ja rozumiem, że występy są ważne, bo bez jednej osoby to już wali się całe przedstawienie. Sama chodzę na teatr i wiem jak to jest, ale bez przesady! Jak zachorujesz i wylądujesz w szpitalu, to i tak nie wystąpisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie Cie terroryzują w tej szkole ;( Mam nadzieję, że chociaż w wakacje uda Ci się odpocząć...
    A chlebek bananowy z truskawkami brzmi i wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie Cie terroryzują w tej szkole ;( Mam nadzieję, że chociaż w wakacje uda Ci się odpocząć...
    A chlebek bananowy z truskawkami brzmi i wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nie wyszła teraz z gołymi nogami,nie ma bata,za zimno jak dla mnie:)
    Chleb kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem co mam powiedzieć odnośnie szkoły... Trzymaj się kochana i dużo zdrowia Ci życzę w takim razie! :( :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne śniadanko, a jak w towarzystwie zjedzone to smakowało jeszcze lepiej na pewno. :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że rok szkolny niemalże dobiegł końca. Mam nadzieję, że w wakacje porządnie wypoczniesz i zapomnisz o tych nieprzyjemnych chwilach! Chlebek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy takiego nie jadłam ale kocham truskawki i chętnie bym je zjadła w takim połączeniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro nie masz szans odpocząć, to trzymam kciuki za wytrwałość! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami mam ochotę coś zrobić tym Twoim nauczycielom... Mam nadzieję, że wkrótce NAPRAWDĘ odpoczniesz!
    Tęsknię za chlebkiem bananowym...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieładnie robić takie cudo i się nie dzielić... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chlebek wygląda cudownie, następnym razem jak będziesz sie nim dzielic to też chcę kawałek ! :D
    bieeedna, dużo siły zycze ! tej fizycznej i psychicznej, dasz radę, juz niedlugo! :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe