*121* Ostatni dzień!!!

21:40

cynamonowy ryżowy krem rabarbarowo-bananowy z jagodami goji, truskawkami i masłem orzechowym; truskawki, nektarynki, kiwi


Tegoroczne zakończenie roku szkolnego traktuję jako wybawienie, uwolnienie od zła, przykrości, poniżeń, porażek, jakie mnie w nim spotkały. Nie będę ukrywać, że miał on wyglądać zupełnie inaczej. Ja miałam się zmienić i stać się lepsza. Ale upadłam i nie dałam rady wstać, ponieważ ciągle byłam spychana przez inne osoby. Nadal jestem i już chyba tak będzie. Wycierpiałam się, ale wierzę, że następna klasa będzie dla mnie przełomowa. Będę starać się z całych sił i nie odpuszczę. 
Może i jestem słaba psychicznie, ale też mogę się pokazać. Udowodnię wszystkim, a przede wszystkim sobie, że jestem wartościowa i zdolna.

Teraz tylko na 10 zakończenie, ostatni występ, świadectwo (z paskiem^^) i... WAKACJE!!!

Udanego ostatniego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wreszcie trochę odetchniemy, udanego zakończenia! :*
    I ja poproszę tą michę owoców!

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę Ci udanych, relaksacyjnych wakacji :):)
    A śniadanie wygląda przepysznie i tak zapewne smakowało :) Truskawki muszę kupić na później, bo do śniadania zjadłam resztkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. To życzę Ci udanych, relaksacyjnych wakacji :):)
    A śniadanie wygląda przepysznie i tak zapewne smakowało :) Truskawki muszę kupić na później, bo do śniadania zjadłam resztkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę Ci udanych, relaksacyjnych wakacji :):)
    A śniadanie wygląda przepysznie i tak zapewne smakowało :) Truskawki muszę kupić na później, bo do śniadania zjadłam resztkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na występie. Połamania nóg! Niech śniadanko ci dużo energii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jaką mam ochotę na taki krem *.* Super! :)
    Pamiętaj, że nikomu nie musisz niczego udowadniać. Wystarczy, że będziesz sobą i wszystko będzie tak, jak trzeba, a Ty poczujesz się spokojniej i pewniej. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie odetchniesz! :-) Jak zwykle życzę powodzenia i ściskam mocno. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dużo odpoczynku życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że problem tkwi w tym, że zbyt wiele od siebie wymagasz i oczekujesz. Musisz wyluzować, dać się ponieść chwili. Wiem, że to nie jest takie proste, ale w końcu "dla chcącego nic trudnego" :) Postaraj się wypocząć w te wakacje i nie myśleć o tym, jaka powinnaś być i co zmienić. Po prostu bądź sobą na sto procent i chwytaj każdy dzień bo życie wbrew pozorom jest bardzo krótkie. Ja w Ciebie wierzę i Ty też powinnaś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świadectwa z wyróżnieniem i mam nadzieję, że w wakacje, z dala od pewnych czynników, porządnie wypoczniesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A może tylko Ci się wydaje, że jesteś słaba? Moim zdaniem potrafisz być silniejsza, niż Ci się wydaje, tylko za mało w siebie wierzysz moja perfekcjonistko ;) Czasami odpuść ;)
    Cynamonowy ryż ♥

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe