*122* Owocowy początek

00:18

Gdy ilość owców u mnie w domu przytłacza mnie oczywiste jest, że na śniadanie będzie sałatka.
Kocham granadille!


sałatka owocowa: truskawki, brzoskwinie, nektarynki, banan, mango, maliny, granat, granadilla; jabłko i gruszka; pomarańcza i grejpfrut

W te wakacje mam zamiar mocno popracować nad sobą, swoim zachowaniem. Zaraz spiszę listę planów, celów w te wakacje i będę dążyć do ich realizacji. Muszę się pozytywnie nastawiać na przyszły rok szkolny, aby był o wiele lepszy nie ten... Nie mogę go zmarnować.

Stanęłam na niej i poczułam pustkę. Jednocześnie mnie przeraża i cieszy. Z jednej strony dobrze, że jest większa, a z drugiej nie. Nie mogę teraz tylko pozwolić, aby jeszcze wzrosła... 

A teraz odpoczywamy!
Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

9 komentarze

  1. i znowu miski pełne owoców- to mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sałatka to niebo w gębie <3 podziel się! :*
    Pamiętaj, żeby plany były pozytywne i żebyś znalazła czas na odpoczynek.
    I MUSISZ pozwolić, żeby jeszcze wzrosła. :* będzie lepiej wtedy, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie możesz pozwolić? Zuza, to najgłupsze, co mogłabyś zrobić! To tak jakbyś z bezpiecznego mostku skoczyła w przepaść! Nie, nie nie! Bierz się w garść i do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo zdrowie,tyle owoców :)
    Mam nadzieję,że w wakacje nabierzesz pewności i wiary w siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masa owoców to ostatnio u mnie codzienność, choć truskawki i czereśnie to u mnie podstawa :)
    I mam nadzieję, że Twoje wakacje będą udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta góra owoców i te cele : )
    tylko te małe literki niepokojące i mam nadzieję, że będziesz dalej odwaznie isc w kierunku zdrowia, nie hamuj sie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana walcz! Przed Tobą wakacje, cudowny czas, korzystaj z niego i ciesz się nim! :-)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe