*123* Letni słoik z budyniem

01:50

Pierwsze jagody! Oczywiście na śniadanie zupa jagodowa- budyń.
A słoiczek na przywołanie lata.

waniliowo-bananowy budyń jagodowy z jagodami, malinami i śmietanką 

Budyń robiłam na oko: zagotowałam szklankę mleka, dodałam jagody i laskę wanilii, po 5 minutach dodałam łyżkę mąki wymieszaną w 1/4 szklanki mleka i rozgniecionego banana. Całość gotowałam jeszcze chwilę, a potem odstawiłam do ostygnięcia.


słoik: truskawki, brzoskwinia, czarna porzeczka, mango, maliny, granat, czereśnie

Pogoda do niczego... cały dzień w domu :(
''Hannibal'' zrobił mi pranie mózgu... Uwielbiam te serial!

Jest dobrze! To tylko cyfry.... Nie ma się czym przejmować, prawda?

Miłej niedzieli!
Zuzu*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. NIE MA SIĘ CZYM PRZEJMOWAĆ, najważniejsze zdrówko i życie! :*
    Smacznego, cudownie to wygląda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Budyń jagodowy ze świeżych jagód. Rozmarzyłam się... :)
    A takie słoiki to bym mogła wcinać cały czas.
    Nie przejmuj się, łatwo powiedzieć, ale tak prawda, że te cyferki nie mają znaczenia. Optymizmu i słońca Ci potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  3. PRAWDA! :)
    A jagody bym Ci podkradła z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super owocowa rozkosz! zwłaszacza te jagody;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten budyń jest perfekcyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie nie ma czym!
    Z niecierpliwością czekam, aż ja będę mogła kupić jagody!

    OdpowiedzUsuń
  7. Budyń wygląda idealnie :) Mam nadzieję, że uda mi się jutro upolować jagody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na półce w zamrażalce rozkładam papier do pieczenia i rozsypuję owoce w małych odstępach, jak się zamrożą to wrzucam do woreczków śniadaniowych/ małych siateczek- wtedy nie są sklejone. I tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam domowe budynie <3
    Sałatki owocowe zresztą też. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o mniaaam, zazdroszczę tych jagód i niebieskiego usmiechu po nich ;D
    pewnie że to tylko cyfry. nic nie znaczą. :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe