*99* Kopiuję Tubisiowy Krem

21:03

Gdy zobaczyłam ten krem u Michasi, wiedziałam, że prędzej czy później go zrobię.
I o to jest- mój własny tubisiowy krem. Przez chwilę zamieniam się w teletubisia Lalę :)

bananowo-truskawkowy krem z kaszy manny z musem rabarabrowo-truskawkowym, masłem orzechowym i truskawkami
przepraszam za beznadziejne zdjęcia...

Czy truskawki mogę się znudzić? Chyba nie ;)

Zmęczenie jest, ale jeszcze tylko dwa dni... Chociaż dzisiejszy dzień zapowiada się naprawdę ciężko- sprawdzian z chemii i próba w szkole do godziny 20...
Ale żeby uśmiech towarzyszył mi cały czas, biorę dzisiaj do szkoły prawie kilogram truskawek i zamierzam je wszystkie zjeść :P

Udanego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Pysznie się prezentuje ;) I też dziś pewnie cos ok.kilograma truskawek zjem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie się prezentuje ;) I też dziś pewnie cos ok.kilograma truskawek zjem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne kolory!
    No i powodzenia na próbie, z kilogramem truskawek zawsze raźniej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tubisiowy krem, ooo ja <3
    jedz, na zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taki długi dzień to nie wiem czy kilo truskawek wystarczy. Naprawdę ciężko pracujesz, więc wieczorem nie zapomnij też o odpoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki nigdy się nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdrowie! Truskawki to same witaminki więc wcinaj śmiało. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłaś wziąć dwa ;p
    Zdjęcia nie są złe, spokojnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie już w drodze do szkoły rozprawiłaś się z tymi truskawkami, co? Przyznaj się! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe, uwielbiam Twoje śniadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham truskawki pod każdą postacią ;)
    Cudowne śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe