*127* Improwizuje

23:26

W planach były placki z tofu, ale podczas smażenia zaczęły się rozpadać, więc szybko wrzuciłam resztę ciasta na patelnię, wymerdałam wszystko, podsmażyłam chwilę i miałam ''jajecznicę''!

bananaowo-kokosowa tofucznica z czerwoną porzeczką, podana z czerwoną porzeczką i resztą banana; masło migdałowe


Zapowiada się miły dzień..?
Po pierwsze- spotkanie z koleżankami.
Po drugie- będę dzisiaj robić wege burgery.
Po trzecie- coś się wymyśli.
Po czwarte- jest gorąco!
:)

Przeciwstawiam się złym myślą. Ale gdy ja mówię im 'nie', one jeszcze głośniej krzyczą...

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Takie improwizacje nieraz okazują się najlepszym rozwiązaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To udanego i gorącego dnia :)
    Jajecznica-tofucznica na słodko, fajna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra improwizacja albo raczej przepyszna! :) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Musimy w końcu spróbować tofucznicy, szczególnie z owocami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo no i to się nazywa udana improwizacja! :D a ode mnie dodatkowo dobrej zabawy przede wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoje pierwsze scramble zrobiłam właśnie w taki sposób, że nie wyszły mi placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wege burgery, nie mają sobie równych! :-) Miłego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba w takiej wersji wolałabym to zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  9. korzystaj z życia! śniadanko pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbują cię przekrzyczeć, ale ty się nie dasz! Pokazuj zdjęcie burgerów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpadły się...:( Głupia zapomniałam dodać mąki ;P

      Usuń
  11. A ja z okazji upału przeszłam dziś 17 km z kijkami :D. Jak dobrze wrócić o ludzkiej godzinie z pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 km?! Jestem pod ogromnym wrażeniem :D

      Usuń
  12. pyszna ta improwizacja ! a tofucznicy.... chbyba jeszcze nie jadłam :D wpraszam się !
    załóz słuchawki, nie będziesz ich słyszeć :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Twoją kreatywność, jak coś nie wychodzi to w mig zmieniasz to w coś innego! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam takie owocowe improwizacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe