*128* Lodowy-kolorowy

22:28

Od rana jest już gorąco, więc najlepsze są lody zjedzone na śniadanie :)
A dodanie tofu, było (nieskromnie przyznając) genialnym pomysłem!


w słoiku: truskawki, mus z mango, kiwi, maliny, lody tofu-banan-maliny
Przepis:
-2 garści mrożonych malin
-2 średnie lub 1 ogromny mrożony banan
-ok. 100 g tofu

Wieczorem do zamrażalnika schować pokrojonego w plasterki banana i maliny. Rano zblendowć z tofu i gotowe!

Pojawiła się szansa, że może w te wakacje uda mi się pójść do pracy. Bardzo się z tego cieszę, ponieważ długo szukałam jakiegoś zajęcia i nic nie znalazłam... Mogę prosić o kciuki? :)

Trzeba być mną, żeby zapomnieć dodać mąki do wege burgerów ;P :D Dobre były, ale się rozpadły.

Nie wiem, czy jest dobrze, ale chyba jest lepiej...

Gorącego (ale bez przesady) dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. mniam mniam! jaki ładny słoik xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo ;) I wyglądają bardzo kremowo ;)
    Trzymam kciuki za pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chochlik się wkradł do wpisu. Lody z malin czy z truskawek? Bo w opisie są maliny, a w przepisie truskawki. To taki mały szczególik, bo i tak i tak musiały być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok zmotywowalas mnie do ukrecenia lodów ;)
    Kciuki ofc trzymam i solidarnie sama roznosze cv!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idę w końcu po tego banana i niech idzie się mrozić! :P
    Kciuki są, a jakżeby inaczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne lody na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, uwielbiam lody! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No wreszcie się doceniłaś kochana! :D
    ja też zapomniałam o mące do wegeburgerów haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kciukasy są trzymane :D Taki słoiczek wieloowocowy jest w naszym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lody to jedyne na co mam ochote ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  11. z tofu to dla mnie nowość, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale optymistyczny słoiczek! Oby tak optymistyczny, jak Twoje perspektywy na lepsze jutro ♥

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe