*129* Lody chłodzą tosty, czy tosty rozpuszczają lody?

22:52

Tostów francuskich jeszcze u mnie nie było, ale w końcu musiał nadejść ten pyszny pierwszy raz.


cynamonowe tosty francuskie; lody malina-banan-truskawki-jogurt naturalny; maliny i gruszka

Czy tylko ja nie lubię takich upałów i nienawidzę tych cholernych muszek owocówek...
Zapowiada się miły dzień... Z rodziną chyba najlepiej...
Małe zwycięstwo- mam pracę :)

Staram się z cały sił, ale nie potrafię wywiązać się z obowiązków i zrealizować swoich celi...
Jestem słaba i nieobowiązkowa...

Miłej soboty!
Zuzu*

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Gratuluję "małego zwyciestwa"! :) a śniadanie iście letnie, choć nigdy nie jadłam tostów francuskich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj w klubie 'małych zwycięzców' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę, że z pracą się udało :*
    Kolor lodów wygrał wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam taką pogodą. Jestem w stanie znieść muszki, komary i inne takie w zamian za piękne słońce i możliwość spędzenia czasu poza domem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jednak nie przepadam za takim gorącem, ale dla darów natury jestem w stanie wytrzymać :) A jaką pracę masz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Te lody... coś niesamowitego, daj troszkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pracy :) A lody świetnie wyglądają na tych tostach! :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody z chlebem? Nie wiem, czy by mi posmakowało, ale maliny bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...Albo po prostu jesteś zbyt perfekcyjną perfekcjonistką. Odpuść ;)
    Pomysł jest ge-nial-ny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Musisz odpuścić trochę to parcie na perfekcję i zacząć cieszyć się tym, co udaje Ci się osiągać :)
    Lody to jedyny słuszny wybór na taką pogodę!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe