*130* Żegnam się lodami i owsianką

23:22

Kończę pakowanie i jadę. Gdzie? Do lasu, miejsca gdzie nie ma internetu (mam nadzieję, że siostra nie weźmie laptopa), zbyt wielu ludzi, a jest cisza i spokój. Będę ja, las, ''Mistrz i Małgorzata'', hamak i akompaniament szumiącego lasu i liści...
Wracam w piątek. Na szczęście pracę rozpoczynam dopiero w sierpniu, więc mam jeszcze czas, by odpocząć.

porzeczkowa nocna owsianka z lodami banan-czerwona porzeczka-truskawki; maliny

Przepis: szklankę mleka sojowego zmiksowałam z czerwoną porzeczką, syropem klonowym i 5 łyżkami płatków owsianych. Przełożyłam do słoika i na noc do lodówki.

Stanęłam, żałuję...
Problemy w mojej głowie, problemy w domu...

Słonecznego i radosnego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

17 komentarze

  1. porywam słoiczek z całą zawartością *.*
    odpocznij kochana od wszystkiego, psychicznie również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę Ci udanego odpoczynku :) Wskazane jest na kilka dni oderwać się od wirtualnego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie odpocznij. Przemyśl niektóre sprawy, zaanalizuj sytuację i ruszysz do przodu, zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wyciszenie na łonie natury na pewno ci się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i... kolejna owsianka na zimno! mamy wszyscy jeden mózg :D
    cisza, spokój... cudnie się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dużo dobrego nastroju, ciesz się życiem słońce. :*
    A lody fantastyczne, czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
  7. odpocznij porządnie i wracaj ! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość słoiczka aż wyskakuje w naszym kierunku xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwa relaksu i braku komarów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci takiego odcięcia się, brakuje mi tego...
    Dużo siły i pozytywnych momentów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu. Wypoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada Ci się miły, relaksujący wyjazd! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kolor lodów jest niesamowity! <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe