*131* Wracam na chwilę...

22:42

...a dokładniej na jeden dzień. Po jako takim leśnym odpoczynku, dzisiaj w nocy znowu wyjeżdżam do Włoch, kraju pysznego jedzenia, wspaniałych krajobrazów. Mam nadzieję, że ten niespodziewany wyjazd pomoże oderwać mi się od przykrych myśli, których jest coraz więcej... Zdecydowanie, gdy człowiek zaczyna rozmyślać za bardzo nad swoim życiem, jeszcze bardziej pogrąża się w smutku...
Wracam w środę.

Trochę się tu zmieniło. Mam nadzieję, że na lepsze. Nie umiem zbytnio posługiwać się bloggerem, ale mam nadzieję, że strona wygląda dobrze... Jak sądzicie? Na pewno można coś jeszcze zmienić.


Siostra siłą założyła mi instagrama. Nie czułam potrzeby posiadania go, ale większość z Was go mam, więc może wyjdzie mi to na dobre :)

porzeczkowo-waniliowa kasza manna z malinami; koktajl arbuz-czarna porzeczka-banan-truskawki

To chyba koniec ''ogłoszeń parafialnych'' ;)
Miłego dnia! Radosnego jutra!
Zuzu*

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Też nie czułam potrzeby posiadania ig, ale teraz bardzo mi się to podoba ;)
    I uśmiechnij się kochanie, nie marnuj wakacji na zmartwienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci udanego i smakowitego wyjazdu ;)
    Dzisiejsze śniadanie wygląda przepysznie, w moim też dziś były porzeczki i maliny ;)
    I muszę i ja pomyśleć o IG, bo widzę, że większość osób w blogosferze go ma i sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci udanego i smakowitego wyjazdu ;)
    Dzisiejsze śniadanie wygląda przepysznie, w moim też dziś były porzeczki i maliny ;)
    I muszę i ja pomyśleć o IG, bo widzę, że większość osób w blogosferze go ma i sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta delikatna manna i owoce oznaczają udany poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna chmurkowa manna. :)
    Baw się dobrze we Włoszech, nie myśl za dużo tylko ciesz się czasem spędzonym z bliskimi, krajobrazami, pogodą i jedzeniem. ;* Czerp z wyjazdu jak najwięcej. :)
    Ja muszę wrócić do ogarniania swojego IG, a zmiany na blogu super. ;) Żebym jeszcze i ja umiała takie zrobić. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Strona wygląda fantastycznie, zmiany na plus! Miłego wypoczynku, obserwuje na Intagramie. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. My tam czujemy czas śniadanka :D
    Twoim byśmy nie pogardziły :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagłówek bardzo mi się podoba :) A koktajl wypiłam tu i teraz !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka pyszna kasza!! A instagram z pewnością Ci się spodoba! Miłego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu! :* Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się tu pozmieniało-na plus jak najbardziej! :)
    nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tego wyjazdu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Baw się dobrze! Pyszna manna zazdroszczę!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Malinki pychota,kuszą niesamowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam,mniam. Uwielbiam malinki :0

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe