*133* Tofurnik na chwilowy powrót

23:35

Zamiast powitalnej, ukochanej owsianki tofurnik, a to tylko dlatego, że wczoraj wracając z Zakopanego, wpadłam do Biedronki 5 minut przed zamknięciem i porwałam trzy opakowania tofu... ;)

kokosowy tofurnika z bananem, morelami i truskawkami

Nie ukrywam, że ciężko mi tu coś napisać...
Wczoraj wróciłam z Zakopanego, ale znowu jutro wyjeżdżam. Korzystam z tego, że rodzice mają urlop, aby spędzić z nimi jak najwięcej czasu. Wracam w niedzielę.
Na warsztatach było niesamowicie. 7 godzina tańca dziennie przez tydzień, mnóstwo wątpliwości, nowi ludzie... Trudno było mi dostosować się do otoczenia, ale z małą pomocą udało mi się. Na pewno wiele rzeczy się tam nauczyłam i wytańczyłam za wszystkie czasy.
Pomimo nieobecności zaglądałam do Was i razem z Wami przeżywałam wszelkie smutki, radości i zwycięstwa :)
A pomysł Ewy, żeby się spotka jest genialny! Mam tylko nadzieję, że też jestem zaproszona...

Próbuję poukładać wszystko sobie w głowie, ale nie jest to proste, gdy setki głosów, każdy inny, mówi ci co masz robić. Chciałabym się w końcu ogarnąć, móc stanąć przed lustrem i powiedzieć sobie: ''Jest dobrze, będzie jeszcze lepiej''. Jest tyle rzeczy, które muszę w sobie zmienić, ale nie wiem jak... Muszę jeszcze raz wszystko przemyśleć i postanowić kim chcę być, jaka chce być...

Miłego i słonecznego dnia!
(Poznań głowę urywa)
Zuzu*

instagram 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Korzystaj z wakacji jak najwięcej i odrzuć wszystkie wątpliwości :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tofu znowu w Biedrze? Lecę!
    I nie mogę się doczekać kiedy się wreszcie spotkamy, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Goszczę tu po raz pierwszy ;) Szczęściara, w mojej biedronce nie ma tofu :<
    Głowa do góry, wszystko się ułoży :]

    www.theplateofblackdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się zaopatrzyłam w tofu : )
    nie wszystko na raz. stopniowo zmiany przyjdą , a wszystko samo sie poukłada. korzystaj z wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kiedyś się przełamać i spróbować tofu :)

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też muszę się wybrać do biedronki :D
    Zestawienie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zaopatrzyć w tofu, a wtedy z pewnością zrobię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe użycie tofu.Również życzę miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tofurnik wygląda cudnie, a do Biedronki i ja się wybieram ;)
    Korzystaj z wyjazdu jak tylko się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystaj z wakacji i ciesz się życiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zobaczusz, że ani się obejrzysz, a będzie dobrze ;) praca zawsze popłaca! Do zobaczenia znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mozna prosic o przepis na ten cudny tofurnik?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakopane jest przepiękne, zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe