*137* Trochę po amerykańsku..?

22:49

...bo mąka kukurydziana, borówka amerykańska, masło orzechowe, syrop klonowy (?).
Dawno nie smażony, a wreszcie jak tako udany :)

kukurydziano-bananowy omlet z borówkami podany z resztą banana, borówkami i masłem orzechowym
Pierwszy dzień pracy za mną... Ludzie wspaniali, praca przyjemna, warunki idealne. Tylko dlaczego trzęsą mi się tak ręce i język się plączę, jak u Pana po paru kieliszkach...? Dzisiaj będzie lepiej :)

-Jak pierwszy dzień w pracy?
-Było super! Mogę jeść tyle lodów ile chcę. Dzisiaj zjadłam trzy.
-To teraz będziesz się przez dwa dni głodzić?
-Dzięki, mamo...

Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Pierwszy dzień za Tobą, teraz będzie tylko lepiej! :)
    Jestem z Ciebie baaaardzo dumna za te lody! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam mniam. Dawno nie jadłam takich placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego? bo nie wierzysz w siebie? jesteś nieśmiała? to Twój pierwszy dzień? ... uwierz w siebie i swoje możliwości - żyj pełnią życia!!! ciesz się każdym dniem :) nie zawracaj sobie głowy błahostkami, a popełnić błąd każdy ma prawo i tym bardziej nie powinnyśmy się niczym przejmować! więcej luzu, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie amerykańskie jedzenie to ja rozumiem! :)

    Super, że pracujesz przy lodach :D. Jedz do woli! Nie ma to jak słowa wsparcia od mamy ;). Te lody zrobią Ci tylko na zdrowie, uwierz mi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudownie. :-) Cieszę się, że pierwszy dzień w pracy się udał. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mama się o Ciebie martwi :( Nie bierz tego do siebie! :*
    A ten omlet....fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chciałabym znaleźć taką pracę jak ty. Wysłałam do paru miejsc CV, jednak nikt się nie odezwał. No trudno :<

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, Ameryka na talerzu :D I nie potrzeba wyjeżdżać!
    Trzymam kciuki za pracę, podziwiam motywację i gratuluję lodów! Sama wczoraj spontanicznie zdecydowałam się na koktajl - bądźmy z siebie dumne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eh te Mamy, potrafią czasem coś tak powiedzieć, ale to tylko i wyłącznie z troski! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w pracy :) a śniadanie mega!! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe