*138* Ochota na zielone

21:46

Dzięki Darii i jej zielonemu potworkowi, jarmuż chodził za mną odo dobrych paru dni. Spokoju nie chciał mi dać. Ale w końcu jest!

koktajl (?) banan-melon-jarmuż-woda kokosowa z grantem i borówką
                                                                        inspiracja

Dlaczego  ona nie zdaję sobie sprawy, że jej słowa tak ranią i bolą. Wypowiadane w przypływie złości, są jak cios wymierzony w policzek. Najgorsze jest to, że nie da się przed nimi obronić. Nie jestem osobą, która ''oddaje'', tylko nastawia drugi policzek.
Niektórzy potrafią zapomnieć o tych wszystkich słownych przykrościach, oddalić je w niepamięć i udawać, że nic takiego nigdy nie miało miejsca.
Ale ja pamiętam, często je sobie przypominam i ponownie cierpię..

Życzę wytrwałości w tych upalnych dniach i szerokiego uśmiechu!
Zuzu*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Koktajl musiał być wspaniały i mam nadzieję, że uda mi się jutro zrobić podobny ;)
    Życzę Ci udanego dnia bez żadnych smutnych wspomnień i zdarzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajl pierwsza klasa, samo zdrowie :-) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyyychooota!
    Ps. Pamiętaj, jak się umawiałyśmy, w razie wu piszesz w każdym momencie. ;o))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jarmuż w koktajlu - to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koktajl pyszny! A Ty trzymaj się tam, życzę Ci dużo siły i duuuuuzo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha zielony to pozytywny kolor więc jak najbardziej trzeba serwować takie śniadanka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. na takie upały to tylko koktajle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to apetycznie wygląda, a do borówek mam słabość. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, kogo masz na myśli, ale to samo mogłabym podpisać pod siebie, więc wiem, co czujesz. Na szczęście ja wyrobiłam sobie już "nienadstawianie policzka", a po prostu przestałam się przejmować tymi słowami - w końcu pod wpływem złości mówi się czasem, co ślina na język przyniesie. Trzymaj się ;)
    A u mnie też dziś jarmuż króluje, tylko że na talerzu obiadowym :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się w życiu nasłuchałam i zapewne jeszcze nasłuchałam, ale tak już jest... Pamiętaj, żeby mieć własne zdanie i pokornie przy nim trwać, nie ignorując jednocześnie mądrości która może tkwić w słowach innych. Szczególnie, jeśli im na Tobie zależy. Ale fakt, złość nie niesie ze sobą dobrych słów i dobrych uczuć, a zdanie nawet naszych bliskich jest często dalece różne od naszego, jednak trzeba stawić czoła wszystkiemu, żeby wygrać swoje życie w formie, której pragniemy :) Nie zapominaj o sobie, nigdy przenigdy! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, uwielbiam takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszny koktajl, a Tobie życzę mnóstwo siły ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe