*139* Zamknięte kiwi

23:16

Przez te upały owoce w kuchennym koszyku dojrzewają dwa razy szybciej. I tak rano witają mnie dwa, mocno dojrzałe i mięciutkie kiwi. A żeby zamknąć je w cieście, to zawsze jest jakiś pomysł!

kiwi w cieście kokosowo-bananowym z musem ananasowym

Za gorącą... Mój organizm się buntuje. Nie dla mnie taka temperatura :P

Czasami znikam. Chowam się przed otaczającym mnie światem; przed złymi myślami kłębiącymi się w mojej głowie; przed przykrym słowami, które ranią; przed ludźmi, aby w końcu zostawili mnie w spokoju i przestali mówić, jaka dziwna jestem. Uciekam przed tym wszystkim, szukam schronienia z zamiarem zostania w nim na dłużej. Ale i tak prędzej, czy później ktoś mnie znajduje i wyciąga z tego schronu...

Dużo wody dla ochłody!
Miłego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Zabawna sprawa- zasadniczo na zdjęciu nie widać żadnego owocu, a w istocie są na nim 3 ich różne rodzaje ;)
    To chowanie się jest o tyle bez sensu, że nic nie zmienia a nawet pogarsza sytuacje- ,,dziwna" Zuzia przyszła a potem zniknęła. Nie podejmując próby zmienienia tego obrazu na inny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokos, banan i ananas- tropikalna aura Ci się udziela :)
    Odpowiedziałam pod wczorajszym postem na Twój komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kuurczę, te placuszki muszą smakować genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiwi w cieście to jedno z moich większych zaskoczeń :) Mimo że za samym kiwi specjalnie nie szaleję, to jego wersja z patelni skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie. I tak samo brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na spożytkowanie kiwi, a ciasto kokosowo bananowe brzmi intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jedynymi owocami w cieście jakie jadłam to były figi i banany.. coś czuję, że kiwi również smakowałoby obłędnie:) szczególnie w towarzystwie tego musu..
    ucieć można na godzinę, ale żyć trzeba cały czas

    OdpowiedzUsuń
  9. Tropikalnie pysznie!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piątka za kiwi! Moje zareagowało podobnie, ale czekał go nieco bardziej dramatyczny koniec pod ostrzem blendera ;)
    Nie ma co się chować. Wiem, że ludzie potrafią być naprawdę męczący, ale samemu jest jeszcze gorzej, zostajesz sama ze złymi myślami. Może spróbuj bardziej się otworzyć? Oni sami Cię zaakceptują :> A jeśli nie, to znaczy, że oni są dziwni, bo jesteś przecież świetną osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja dawno nie jadłam kiwi! Kocham owoce w cieście z tym owocem nie próbowałam, zawsze wybierałam jabłka. :-) Muszę wypróbować Twój przepis. :-) Cudownie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy wymięka przy tych upałach, organizm po prostu nie wytrzymuje.
    Ale poświęcenie gotowania się przy patelni zostaje docenione - placuszki na pewno pyszne, takie egzotyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne <3 Muszę takie zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiwi wcinam zawsze solo, w plackach muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O takie schowane kiwi już lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój organizm też się buntuje niestety :/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe