*140* Owocki pod ciecierzycową poduchą

23:28

Pomimo upałów od rana, krzyków mamy, że gorąco odpalam piekarnik. Ale dlatego smaku warto było trochę pocierpieć.

nektarynka i brzoskwinia pod cynamonowo-bananowym ciastem z ciecierzycy i płatków migdałów

inspiracja

Nie mam pojęcia, jak ja wytrzymam dzisiaj w tej pracy... Za gorąco...

Aby żyć w zgodzie z samym sobą, należy robić wszystko, aby być szczęśliwym, spełniać swoje marzenia, nie zważać na przykre słowa innych, być sobą.
Ale co zrobić, gdy ktoś ma właśnie do ciebie o to pretensje. Pretensje, że aby być sobą, jestem inna, inaczej jem, mam swoje małe przyzwyczajenia, dziwactwa. O to trzeba mieć do mnie pretensje i zarzucać mi, że wszystko przez ''moje fanaberie'' się rozpada?
Gdzie w tym wszystkim sens? 
Ale oni mówią to wszystko tylko i wyłącznie dla mojego dobra, bo chcą abym była szczęśliwa... W takim razie obrali złą drogę..

Radosnego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

12 komentarze

  1. cudowny pomysł :)
    wiesz co powinnaś zrobić? olać ich wszystkich i żyć po swojemu, ot co!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mnie dziś nic nie zmusi do włączenia piekarnika, ale w sumie to połączenie śniadaniowe mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pomysł jest cudowny, naprawdę. Zwłaszcza podoba mi się ta ,,kołderka" musi smakować obłędnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to samo- nie mogę użyć piekarnika, żeby nie usłyszeć jakiegoś marudzenia ;) Ale dla Twojego śniadanka rzeczywiście warto, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu coś upichcić z ciecierzycą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też otoczenie toczyło batalie, ale olewałam to, aż nauczyli się, że po prostu ja jestem trochę inna i zaakceptowali to. Nie przejmuj się tym, co mówią, ale jednocześnie bierz ich słowa pod rozwagę i zastanów się, czy w pewnych kwestiach nie mają ani trochę racji ;) I trzymaj się! :)
    A taka pieczona ciecierzyca sprawdza się zawsze, ale ostatnio tak w ogóle za mną chodzi ciecierzyca, że najchętniej napakowałabym sobie do ust całą puszkę naraz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem czemu ale w Lato mam ochotę na pieczone,a w zime lody i zimne przysmaki.Ja chyba jakaś odwrócona jestem :D
    Pysznie!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piąteczka, u mnie w pracy też tak gorąco, że nie wiem jak tam wytrzymać..

    OdpowiedzUsuń
  9. Organizm nie wytrzymuje przy tej temperaturze, niestety każdy z nas się z tym zmaga :) A takie "poduchy" to ja lubię !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ostatnio ciecierzycę i w końcu muszę ją namoczyć i ugotować i coś z niej wyczarować :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe