*145* Pieczona specjalnie dla siostry

23:08

Wczoraj mnie zabrakło, ponieważ postanowiłam w pełni poświęcić poranek mojej siostrze. Wspólne śniadanko, a potem długie wylegiwanie się na kanapie i oglądanie filmu... Idealnie

cynamonowo-jabłkowa pieczona owsianka z żurawiną

A dzisiaj lody, bo banany w końcu dojrzały :)

jogurtowe lody banan-brzoskwinie ufo-nektarynka podane z brzoskwinią i prażoną jaglanką

Widzimy się w Warszawie!!!
Nie mogę się doczekać!

Zastanawiam się, jak się w końcu spiąć. Tyle rzeczy chciałabym zrobić, ale z braku sił i motywacji, nie mam jak...

Sobotnia nawałnica w Poznaniu- koszmar, a zarazem niesamowita przygoda. Chciałyśmy pójść do kina, a nie dałyśmy rady przejść nawet jednej ulicy.

Miłego dnia!
Zuzu*

instagram

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Pysznie :)

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha! Prażona jaglanka? Muszę sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniejsza z tym, że nie mam zielonego pojęcia, które z śniadań przemawia do mnie bardziej.. cieszę się, że udało Ci się z wyjazdem! :* i jeśli do tego czasu się nie zepniesz to możesz być pewna, że po niedzieli to się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem sama co lepsze, wszystko wygląda tak apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na Ciebie w Warszawie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jak mnie kuszą pieczone owsianki. Ale czekam z nimi na chłodniejszy dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało się doprowadzić do wyjazdu, świetnie:) Pieczona owsianka, pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem mam wrażenie, że za dużo myślisz :) Działaj! Tak naprawdę głęboko wewnątrz siebie dobrze wiesz, co powinnaś robić - musisz tyko wydobyć z siebie ten cichy głos :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra chyba bardziej zadowolona by była z tych (bezglutenowych) lodów. Ale twoja na pewno doceniła właśnie taki poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę siostrze siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę siostry.. A ja jedynczka :/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe