*147* Nareszcie czekośliwka!!!

23:00

Czeko i śliwka wylądowały w owsiance. Trochę podpatrzyłam od Darii, bo jak inspirować się to od najlepszych!

kakaowa owsianka bananowo-śliwkowa z czekoladą, jagodami goji i śliwką
inspiracja
Jeszcze taki słoiczek się trafił...

koktajl woda kokosowa-maliny-kiwi

Spinam się, odkładam na bok smutki i biorę się do pracy.
Zamykam uszy na wszelkie przykrości, nie przejmuje się nimi.
Będzie dobrze.

Naprawdę żałuję, że zabrakło mnie tam razem z Wami. Przeżyliście tyle wspaniałych chwili, poznaliście się i tego już nikt Wam nie odbierze.

Udanego dnia!
Zuzu*

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Spokojnie. Mam nadzieję, że zaległości uda się nadrobić w Warszawie! :))
    A za śliwkami to ja muszę się w końcu rozejrzeć i zakupić, bo chyba nadeszła na nie pora!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyyycha!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To właśnie ta pora na czekośliwkę, ja swoją robiłam dokładnie rok temu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie poranne pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekośliwka - pycha, muszę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekośliwka zawsze daje radę, klasyk ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu tyle tu dziś smutku i zrezygnowania? przecież niedziela coraz bliżej! a spotkanie będzie na pewno równie udane co nasze, zobaczysz, nie ma co żałować tylko pakować plecak i ruszać w wiadome miejsce:)
    poproszę koktajl na dzisiejszy upał(:

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że będzie dobrze! Śniadanko obłędne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne śniadanko!
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja muszę kiedyś zrobić czekośliwkę, bo podejrzewam, że wychodzi coś cudownego ;)
    Twoja wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sezon na czeko-śliwki właśnie się zaczyna :)
    Nie żałuj e kółko, życie jest za krótkie na to!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe