*154* Miały być ostatnie...

23:33

Mój ryneczek zaskakuje mnie, bo pomimo susz on tętni życiem i nadal ma do zaoferowania multum owców i warzyw. Wczoraj upolowałam truskawki i były tak samo słodkie, jak te z czerwca :)

kokosow-truskawkowo-ananasowy krem z kaszy manna z bananem, truskawkami



Czasami zdarza się nam od samego rana być przygnębionym, smutnym... Nie zawsze mamy wpływ na to, jaką nogą wstaniemy z łóżka. Ale wiecie co? Na poprawę humory wystarczy włączyć sobie Wasze aski i poczytać odpowiedzi. Banan na twarzy i kupa śmiechu gwarantowana- przetestowane i zatwierdzone. Nawet ekran mam teraz zapluty truskawkami :)

Pokazałam rodzicom wczoraj wspaniały filmik Ewki (który jest genialny!!!). Podobała im się. Mama się uśmiechała, a tata stwierdził, że ja cały czas coś jem na tym filmie- głównie pomidory Daniela :D
Może już więcej nie będę musiała walczyć o spotkania z Wami :)

Radosnego dnia!

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Film Ewy faktycznie może być niezłą karta przetargową w dalszych ewentualnych licytacjach ;) grunt to dobre podejście i... bez nerwów!
    Truskawek po cichu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zazdroszczę chociaż już od jakiegoś czasu zdradzam je ze śliwkami i malinami ;)
      ^wybacz, dodawanie komentarzy z telefonu

      Usuń
  2. możesz dać namiary na ten cudowny ryneczek? (; i przy okazji zdradzić sekret swojego mannowego talentu..
    zazwyczaj kiedy ludzie mają możliwość spojrzenia na coś z perspektywy odbiorcy to są bardziej mu przychylni, byłoby świetnie(;

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! krem delikatny i kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, teraz truskawki-przez słońce są przepyszne, u mnie lepsze niż czerwcowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio też widziałam i się tak zastanawiałam czy dobre by były.. no nic następnym razem jak zobaczę to chyba kupię :D
    o, właśnie ja swojej mamie muszę ten filmik jeszcze pokazać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze i ja się rozejrzeć za ostatnimi truskawkami! Nabrałam na nie ogromnej ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha fakt, aski są cudowne, pytania anonimów czasami przekraczają granice ludzkiej wyobraźni! :D
    Dobrze, że nie piłaś piwa na filmiku haha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cierpię na brak takich ryneczkow w Niemczech :<
    Aski wymiatają :D Choć ja częściej na snapa i ig wchodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. takie ryneczek chciałabym mieć tutaj blisko siebie, może akurat się uda coś znaleźć w okolicy :)
    super! miło słyszeć, że rodzice tak pozytywnie odebrali filmik - zresztą wcale się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda cudownie i jeszcze truskaweczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę tych truskawek : ) myślę, że teraz będzie łatwiej przekonać rodziców do kolejnego spotkania : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie różowego i żółtego zawsze kojarzy mi się z budyniem :D Ja może i nie wstałam dziś lewą nogą, ale wytoczyłam się oszołomiona - dobrze zadziałało przeglądanie Waszych pozytywnych postów :> Taak.. moja mama nie uwierzyła, że burger ze zdjęcia był mój - dobrze, że przynajmniej u Ciebie są dobrze nastawieni :P

    OdpowiedzUsuń
  13. A widzisz, mówiłam! :* moja mama też jest pod wrażeniem moich opowieści, dlatego.. do zobaczenia w grudniu, mój Pierniczku - musisz być! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio upolowałam truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszę i truskawek, i spotkania :)

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak żałuję , że nie zrobilam większych zapasow truskawek :(
    Zazdroszczę śniadania :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak żałuję , że nie zrobilam większych zapasow truskawek :(
    Zazdroszczę śniadania :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak żałuję , że nie zrobilam większych zapasow truskawek :(
    Zazdroszczę śniadania :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mogę sobie pozwolić niestety na zapasy :(

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pyszne śniadanko! :) Te truskawki <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe