*160* Miało być tak ładnie...

22:41

... a przez stres związany z pierwszym dniem szkoły, wyszło co wyszło.
Proponuje skupić całą swoją uwagę na te piękne maliny wokół kokilki, a oddalić w zapomnienie ten wyrób muffinkowo podobny ;)

cukiniowo-kokosowe ciasto z bananem i malinami
(musiałam użyć jajka, dlatego nie wyszło...)

O godzinie 9 pierwsza konfrontacja z nowym rokiem szkolnym, nowymi obowiązkami, nowymi postanowieniami, celami, marzeniami... Strach i obawy są, że znowu nie wyjdzie, poddam się i zostanę stłamszona przez środowisko, ale i też samą siebie. Nie chcę, aby ten rok wyglądał jak poprzedni...
Ten rok szkolny musi być przełomowy. Wiele poważnych decyzji przede mną do postanowienia, wiele celów do zrealizowania, marzeń do spełnienia i już tylko dwa lata do matury. Nie zmarnuję go. W czerwcu będę mogła powiedzieć, że wszystko mi się udało i jestem szczęśliwa.

Miłego (na tyle ile to możliwe) pierwszego dnia szkoły!

A Ci, którzy z Was mają wolne, niech siedzą cicho ;)

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Jestem pewna, ze i tak smakowała pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana będzie dobrze i nie martw się już za wczasu. Twoi znajomi na pewno przez wakacje wiele spraw sobie przemyśleli. Trzymam kciuki, żeby ten rok szkolny był udany dla ciebie :*
    A ciacho dla mnie jest MEGA *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ee tam, nie wiem co chcesz od tej muffinki, wierzch z tego co widzę musiał być elegancko chrupiący :) ej ej, nie dajemy się stłamsić, w liceum trzeba być siłaczem i nie brać sobie zbyt wiele do serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądzę, żeby nieudanie tej muffiny wynikało ze stresu, a tym bardziej użycia jajka. Czasem tak jest, że nie wyjdzie i nie ma co się łamać. Nawet najlepsi ponoszą porażki, a to śniadanie i tak nią nie jest! Głowa do góry! :))
    Trzymam kciuki za Ciebie i ten rok szkolny. Sama mam podobne postanowienia. Chcę się w końcu zebrać w sobie i osiągnąć parę rzeczy w końcu. Może mi się uda. Tobie też się uda. Zaczynamy walczyć razem? W kupie siła xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że to nie wina jajka jednak :D
    Ale ważne, że było dobre, ważne, że z dużą ilością malin.
    A co do szkoły - trudna decyzja cię czeka, bo to niejako zaważy na twojej dalszej przyszłości, ale wierzę, że zrobisz to, co będzie najbardziej odpowiednie dla ciebie :)
    I nie możesz się ciągle stresować, obawiać nadchodzącego dnia. Musisz uwierzyć w siebie, w swoje możliwości, bo inaczej trudno będzie cokolwiek osiągnąć!

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie muffin bardzo się podoba i w towarzystwie malin wygląda bardzo elegancko, jak na rozpoczęcie roku przystało! :)
    Trzymam kciuki za ten nowy rok szkolny, oby był przełomowy i zaskakująco dobry dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to nie wina jajka :P Ważne, że smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież wygląda cudnie!
    Trzymaj się :* Wiesz, że dasz radę, a jeśli nie, to wbije Ci to niedługo do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie muffin wygląda bardzo ładnie :) Jestem pewna, że wielu chciałoby go zjeść :D
    Dasz radę kochana! :* Teraz będzie już tylko lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie urzekla ta twoja muffina ;)
    Powodzenia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie to ciacho ma swoj urok i na pewno jest pyszne! :*

    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczynamy nowy super rok! :D Będzie dobrze, a udać, wszystko się uda! Ja nie widzę innej opcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna, że ten rok szkolny będzie bardzo udany. :-) Podobnie zresztą jak śniadanko, które wygląda pięknie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że dobrze minął Ci pierwszy dzień w szkole :)
    Bardzo się cieszę, że jesteś pozytywnie nastawiona - ta trzymać! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na nowy rok szkolny:)
    A śniadanie smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że jajko nie ponosi tu winy :P Ja nie umiem sobie znowu wyobrazić wypieku bez niego :P
    Ej, kochana, na pewno nie będzie tak źle, uwierz w siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ejjj, wygląda pysznie !
    ok, siedzę cicho ( i ciuchutko mowie , ze ten rok bedzie duzo lepszy! ) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie śniadanie idealne - muffin tak duży, że aż się nie mieści w kokilce :D I do tego maliny - pychotka <3
    Życzę dużo siły, wytrwałości i uśmiechu na ten rok szkolny, no i wiele pozytywnej energii, bo najważniejsze to dobre nastawienie - z nim wszystko może się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, jak to ciasto bosko wygląda! Upiecz mi takie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. poproszę takie kochana!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem co nie wyszło, ale na zdjęciu prezentuje się świetnie - poważnie :) powodzenia w dążeniu do celów - spełniaj marzenia i wygraj ten rok! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się często to zdarza, nie przejmuj się. Jestem przekonana, że w smaku wszystko nadrobiło! :)
    Wierzę, że ten rok będzie lepszy, bo jesteś silniejsza ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, będzie dobrze! niczego sobie nie narzucaj, bo nie zawsze da się wprowadzić zmiany od razu, powoli, małymi krokami do przodu :) ja w Ciebie wierzę i trzymam mocno kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe