DZIĘKUJE, DZIĘKUJE, DZIĘKUJE!!!

23:02

Brak mi słów, aby wrazić moją radość. Wczorajsze 6-7 godzin były dla najszczęśliwszymi w ostatnim czasie. To były pięknie spędzony czas w najlepszym towarzystwie na świecie. Dostałam od Was tyle, wsparcia, usłyszałam tyle miłych słów, ale też słów prawdy. Pokochałam każdego z Was całym sercem. Myślę, że w końcu odnalazłam prawdziwych przyjaciół. 
Nigdy nie zapomnę pomidorów Daniela, jedzenie ogromnego cieciorexa, świętej pamięci Boba, pysznych tart, wspólnych rozmów, śmiechów. Takie niezapomniane chwilę zostają w pamięci na zawsze!
Pożegnania zawsze są najgorsze, ale mam nadzieję, że już niedługo spotkamy się ponownie. Tym razem na dłużej, bo w ciągu tych paru godzin nie jesteśmy wstanie nacieszyć się naszym wspólnym towarzystwem ;)
Poznań zawsze stoi otworem dla Was wszystkich!

Jeszcze raz dziękuje!!! <3 


Parę zdjęć z telefonu jest, ponieważ zawsze znajdzie się ktoś z większym talentem i smykałką do fotografowania, a w takim towarzystwie, nietrudno o takie uzdolnione osoby ;)

Krowarzywa- najlepsze burgery na świecie!

Sesja zdjęciowa burgera obowiązkowa ;)
Cierpliwie czekamy na ucztę

Vege miasto

Kolejna obowiązkowa sesja sernika z nerkowców
Jeszcze raz dziękuję!!!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. to ja też dziękuję (bo nie chcę się wypowiadać w imieniu wszystkich) za Twoją obecność, że udało Ci się przekonać rodziców do wyjazdu, że zawalczyłaś i mogłaś z nami spędzić te kilkadziesiąt wspólnych momentów:* teraz nie pozostaje nic innego jak tylko krótkie "byle do grudnia" (;
    walcz o siebie, pamiętaj, masz wielkie serce i to wykorzystaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się zaczęło. Zazdroszczę Wam spotkania i już nastawiam się na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, sesja musi być!! :)
    nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że spędziłaś tak cudownie ten czas :) wiem jakie towarzyszą temu uczucia, więc podzielam Twoje emocje :) i jedyne co chcę napisać to "do zobaczenia!!" :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że udało Ci się dotrzeć. Poznać i porozmawiać. Zyskałaś naprawdę dużo po tym spotkaniu i nikt mi nie wmówi, że nie. Wszyscy zyskaliśmy cudowne wspomnienia, cudowne przyjaźnie i multum emocji. Wierzę, że to nie nasze ostatnie spotkanie w takim gronie i już nie mogę się doczekać kolejnego. Pamiętaj, że zawsze możesz do mnie naskrobać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się cieszę, że wreszcie mogłyśmy się spotkać po tylu wymienionych wiadomościach :* Do zobaczenia i jeszcze raz ogromne DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ja też się cieszę, że miałyśmy okazję się spotkać, mam nadzieje, że tych spotkań będzie więcej :) Naprawdę jesteś wspaniałą osobą, w razie czego pamiętaj, że zawsze możesz się odezwać, porozmawiać :)
    A, do Poznania na pewno kiedyś zawitam, szczególnie na te genialne lody :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłaś takim naszym słoneczkiem na tym spotkaniu i tak się cieszę, że mogłaś przyjechać! Nigdy nie zapomnę jak burger pokonał możliwości Twojej szczęki haha!
    Mam nadziej:ę, że zobaczymy się już niedługo! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za spotkanie !;)
    Mam nadzieje że bedzię nastepny raz i uda nam sie wiecej porozmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fotorelacja i nic tylko pozazdrościć!

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Napomknij mamie już o grudniu, bo nie wyobrażam sobie, żeby Ciebie nie było! :* Niezwykle się cieszę, że Cię poznałam :D Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O, niegodziwa Ty! Byłem przekonany, że robisz zdjęcie nernikowi, a nie nam wszystkim XD
    Nadzieja na spotkanie być musi, a do spotkania dojść musi - same musy w tej materii ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo się cieszę, że spotkanie się udało! :-) Widać, że było świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buziaki i dla Ciebie kochana, trzymam kciuki za drożdżóweczki i caaaałą resztę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie się cieszę, że wreszcie się poznałyśmy i znalazłyśmy nić porozumienia :) No i oczywiście, że nie poddawałaś się i przekonałaś rodziców do wyjazdu. Pamiętaj, że zawsze możesz do mnie pisać :) I teraz walczymy o mikołajki w Trójmieście! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że było cudownie i że spędziliście razem wiele niezapomnianych chwil i bardzo, żałuję, że nie mogłam się z Wami zobaczyć :/
    Burgery i ciasta prezentują się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie zapominaj, jaką wspaniałą osobą jesteś - nie zdążyłam Ci powiedzieć, ale dawni nie spotkałam takiego wulkanu optymizmu i radości życia :) oby to wszystko towarzyszyło Ci na co dzień! :*
    Mam nadzieję, że jeszcze dużo długich rozmów przed nami! I proszę mi nie płakać, tylko zarażać uśmiechem! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, że wyjazd doszedł do skutku i udał się tak wspaniale ! : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak w sumie to wcześniej nie zaglądałam do Twojego bloga, bo zwyczajnie nie miałam czasu na nowe śniadaniowce. Cieszę się niezmiernie, że Cię poznałam i otrzymałam tyle przekochanych słów od Ciebie. Jej, jesteś wspaniała! Mam nadzieję, że do zobaczenia w grudniu! :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe