*161* Pomarańczowe płatki

21:40

O 5 rano jest ciemno, nic się nie chce, i nie chce się robić zdjęć, które i tak nie wychodzą.
Zdjęcie jest naprawdę okropne, ale uświadomiłam sobie jedno... Że nie dla okazałości zdjęć tu jestem i nigdy nie byłam.

koksowe płatki ryżowe z melonem i prażonymi wiórkami kokosowymi oraz płatkami migdałowymi

Ok, dzisiaj wszystko się okaże. Wszelkie informacje, wiadomości, ostrzeżenie, plany zostaną wypowiedziane dzisiaj. Mam nadzieję, że nie będę czuć zawodu i smutku, ponieważ znowu zostanę pominięta. Nie chcę znowu być stłamszona przez innych...
Dam z siebie wszystko, żeby chociaż ta pierwsza środa roku szkolnego była pomyślna.

Małe zwycięstwo? Stanęłam na niej i poczułam się nijak...

Udanego pierwszego dnia szkoły!

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Byłam ciekawa co z tym mIelonem wyczarujesz :p ale podołałaś zdaniu. Hej, teraz nie możesz dać się stłamsić, pamiętaj, że jesteś silniejsza i... cieszmy się razem :) pisz zawsze, gdy potrzebujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mają pokazywać twoje śniadanie,a nie tryskać pięknością na wybiegu modowym.Sama to zrozumiałam ale dopiero po czasie.Hej!Jesteś kimś,kimś wielkim.Każdego dnia uśmiechaj się i walcz,walcz z myślami to taka zabawa w słowa tylko że z samym sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli robię sobie jakies płatki na ciepło to wybór zazwyczaj pada właśnie na ryżowe, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro masz dzisiaj takie negatywne myśli, to przyjdę do Ciebie i wybiję Ci je z głowy!! Powiedz sobie, że dasz radę!
    Co do wagi: może mój wielki olew na wszystko przechodzi powoli na Ciebie? :P
    I w ogóle super wykorzystanie melona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie daj się stłamsić, pokaż wszystkim na co Cię stać! :)
    Jesteś tu dla samej siebie, tak jak każdy z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nie daj się im ! Pokaż, że zasługujesz na ich przyjaźń i zaufanie :*

    Kokos i melon - istne niebo o poranku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki oby wszystko poszło po Twojej myśli :*

    OdpowiedzUsuń
  8. to nie o zdjęcia chodzi (dowód na moim blogu :D) więc nimi się nie przejmuj. Tak samo jak szkołą - zawsze jakos sie uklada!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokos, melon - wszystko razem super gra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem zwycięstwo ma różne oblicza i okazuje się, że nie daje takiej satysfakcji, jak się zakładało... tak jest chyba z zemstą. Ale trudno to stłumić, prawda? Jakże mi to bliskie.
    Zdjęcia zdjęciami, a śniadania śniadaniami - to Ty się liczysz najbardziej :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Treść się bardziej liczy od zdjęć w Twoim przypadku. Szczerze powiedziawszy to dlatego tu wchodzę. Dla Twojej osoby i wiadomości od Ciebie. To jest mój priorytet. Jakbyś chciała popisać odnośnie szkoły to śmiało pisz! W końcu z rówieśnik rówieśnika zrozumie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszne sniadanko i mam nadzieje ze dzien minal po Twojej mysli :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje, że wszystko wyjdzie tak jak sobie tego życzysz. :-) Pycha śniadanko, a zdjecie jest bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kolor tych płątków ci wyszedł <3


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamo, ten kolor <3 Kocham melony! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie takie połączenie nie przekonuje, ale wizualnie wygląda bardzo smakowicie :)
    Mam nadzieję, że w szkole wszystko pójdzie po Twojej myśli i bardzo Ci tego życzę :) Nie daj się !! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe