*167* Pocieszająca owsianka

21:16

dyniowo-bananowa owsianka z pumpkin spice w słoiku po lidlowskim maśle orzechowym z figą i morwą białą

Wczorajszy brak obecności usprawiedliwiam, przecenieniem swoich umiejętności.
Spoglądając w mój kalendarz nie mogę uwierzyć, że to już 15 września. Czas nieubłaganie leci, a ja zatrzymałam się. Żadnych postępów? Nie wiem. Ale żeby już całkowicie nie stracić poczucia lepszego jutra, uśmiechem się na samą myśl, że za parę dni zobaczę znowu niektórych z Was :)

Szkoła zaprasza mnie dzisiaj do siebie na 12 godzin... Najchętniej odrzuciłabym to zaproszenie.

Miała być relacja, ale nauka nie pozwala mi na nic innego, prócz siedzenie przy książkach... Jak chcecie to może uda mi się coś przygotować na czwartek 

Udanego i owocnego dnia!

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Wiesz co, jeśli nie masz czasu, to nie musisz robić relacji, to ma sprawiać Ci przyjemność, a nie być kulą u nogi. Zrób w wolnej chwili, nawet za rok :) miałam do Ciebie wcziraj pisać, ale mnie też szkoła nie pozwoliła, bo jak już zacznę gadać to koniec z nauką. Trzymaj się w tej szkole i pomyśl: za 3 dni weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W słoiczku!Ah czekam znów na kolejny słoiczek!
    Szkoła jest ważna i nauka też,napisz relację jak tylko znadziesz czas to nie jest obowiązek tylko przyjemność która powinna dostarczać ci radości a nie poczucie zobowiązania i wyrzutów z powodu braku jej napisania.Myśl pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam Ci kochana moc uścisków i sił na dzisiejszy dłuuuugi dzień. Pamiętaj, że zawsze masz u mnie wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsianka rzeczywiście potrafi pocieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja juz wykonczylam wszystkie sloiczki ! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętaj kochana, żeby znaleźć też czas na chwile odpoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętaj też o odpoczynku kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. dynia, pumpkin pie spice i masło orzechowe, a do tego figa- mam nadzieję, że takie pyszności dadzą Ci siłę na cały dzień w szkole :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dynia i masło orzechowe *o*
    Ważne żebyś tylko znalazła chwile dla siebie :) i odpoczynek przede wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że szkoła szybko zleciała ;) Trzymaj się :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobisz jak będziesz miała czas, nic na siłę :) Czasami trzeba z czegoś zrezygnować i zacisnąć zęby :)
    Piona za owsiankę dyniową :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokojnie, powoli, a będzie dobrze - weź głęboki oddech i nastrój się pozytywnie - wtedy od razu spojrzysz na świat inaczej :) Trzymam kciuki, żebyś sobie wszystko poukładała :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że pojawię się w czwartek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana tylko się nam nie zapracuj i znajdź czas na chwilę odpoczynku i zregenrowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja wczoraj jadłam owsiankę w tym słoiku :D

    Dzielna bądź!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czekam na relację, ale nie spiesz się i pamiętaj żeby w miarę możliwości się regenerować; )

    A śniadanie brzmi i wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czekam na relację, ale nie spiesz się i pamiętaj żeby w miarę możliwości się regenerować; )

    A śniadanie brzmi i wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ZUZIAAA ZRÓB MI JUTRO ŚNIADANIE !!!!!!!
    PROSZEEEEEEEEEEEEEEE <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta nauka dobija człowieka :< Ale liczę, że relacja pojawi się w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie tyle zadli, że przez weekend też się bd uczyć :/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe