*168* Basso continuo

21:36

cynamonowo-ryżowy krem z dynią, jabłkiem, bananem, podany z malinami
Blendując krem, powtarzam audycję muzyczne (które zatruły mi cały wczorajszy wieczór) i uświadamiam sobie, że zniknęło puree dyniowe... 
Jak?

Dzisiaj jakaś pustka panuje w mojej głowie. Ciężko zlepić parę słów, aby miały jakiś sens. To może przez tą muzykę baroku? A może głupią myśl, że ten rok szkolny przyniesie takie same efekty, jak zeszłoroczny, czyli żadne..? W sumie niepożądanych myśli, które niestety całe czas mi towarzyszą i są akordowym akompaniamentem mojego życia, mam serdecznie dość?
Trzeba przerwać tą grę.

Spokojnego dnia!

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ojj, ja wiem jakie te przedmioty muzyczne są trucicielskie, a co dopiero Literatura albo Historia Muzyki - cały zeszyt na pamięć i co 2 słowa nie rozumiesz :D oj czuję się wyróżniona, będąc świadoma znaczenia tytułu posta :P jak chcesz zmiany na ten rok, to nie trwaj w monotonii jak barokowi kompozytorzy, może pora na Romantyzm albo zaszalej jak twórcy muzyki XX w. ? :D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na taki krem a ja tutaj owsianki robię :D Zawsze kiedy robię coś,to nagle mam ochotę na coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego kremu nigdy nie jadłam, ale mój jaglany z brzoskwinią wygląda podobnie :)

    Bądź silna, choć wiem, że w szkole nie jest Ci lekko, ale jeśli to lubisz, to się nie poddawaj, ale pamiętaj, że organizm potezebuje trochę odpoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ej! powtarzaj sobie, że ten rok będzie lepszy, znacznie! :)
    u mnie te pure też znika w dziwnych okolicznościach xd

    OdpowiedzUsuń
  6. hej , co to za pesymizm sie wkrada? kubeczek z dynią do góry i niczym sie nie martw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana nie możesz myśleć pesymistycznie w przyszłość! Mów sobie, że będzie dobrze a złe chwile juz za tobą. Będzie dobrze, zobaczysz :*

    Boski krem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. po takim pysznym śniadanku myślimy pozytywnie i się nie zamartwiamy! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślimy tylko pozytywnie kochana! Śniadanko przepyszne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie myśl negatywni, bo w ten sposób nic nie uda Ci się zmienić! więcej uśmiechu i pozytywnych myśli, uwierz mi, będzie dobrze tylko pokochaj siebie i uwierz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ej, może puree dyniowe też zniknęło i kompletnie nie wiem jak, czyżby jakieś elfy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem dobrze pozwolić, żeby w głowie poza muzyką nie było nic :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie dobrze, trochę więcej optymizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musimy sprawić, żeby ten nasz drugi rok w liceum był lepszy! Na pewno damy radę! Co dwie to nie jedna i zawsze możesz liczyć na moje wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomniałaś mi o ryżu! Chyba z miesiąc go nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sensu nigdy nie widzimy na przestrzale dni, tylko długich miesięcy - jeszcze wszystko przed Tobą! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo.... Ten krem wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe