*173* Zimny i niewyspany poranek

20:55

Śniadanie z lodówki, to dobra alternatywa na szybki poranek, ale ogromny szok termiczny, dla takiego porannego zmarzlucha, jak ja.

kokosowa owsianka z nasionami chi, ananasem i bananem, podana z musem jabłkowym, ananasem i figą

Szybko się zbieram, pakuje rzeczy i lecę do szkoły. Kolejny długi dzień, wypełniony walką o siebie i swoje miejsce. Po czterech tygodniach, już nie mam siły, ale i tak staram się zebrać w sobie! W końcu zaraz weekend!

Luźnego piątku!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja tam mogę jeść śniadania na zimno, ale z kubkiem gorącej kawy lub herbaty w drugiej ręce. No ale oczywiście w zimne poranki najlepiej sprawdza się coś ciepłego :)
    Nie musisz walczyć o miejsce w klasie. Walcz o swoje zdrowie i samopoczucie. Innymi nie masz się co tak przejmować. Naprawdę. Gdybyś potrzebowała ponarzekać to jestem non stop pod telefonem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja tez już nie mam siły. pamiętaj ze zawsze możesz do mnie napisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniadania z lodówki to nie dla mnie, choć w smak Twojej owsianki nie wątpię :)

    Powodzenia w szkole !! :) Mi też już się kończą siły, ale jeszcze tylko dziś i weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak tak - kubek gorącej kawy i już śniadanie z lodówki smakuje o niebo lepiej, a zwłaszcza taka słoiczkowa owsianka :) hej hej, jest piątek, już koniec :P ja też mam dziś baardzo długo zajęcia, ale ani się nie zorientujesz , kiedy będzie wieczòr :>

    OdpowiedzUsuń
  6. porywam ten słoiczek i idę na sniadanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze dlatego mam kubek gorącej herbaty/kawy pod ręką i mogę takie jeść cały czas, szczególnie w tygodniu :D
    dasz radę! szybko zleci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Wytrzymasz i już wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smaczne są śniadania z lodówki :D ale ze mnie również zmarzluch więc długo muszę się zastanawiać czy takie śniadanie będzie dla mnie ;p hehe ja zawsze wszystko podgrzewam ;p oczywiście jeśli się da :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dziś też było ziiiimne śniadanie, ale tylko z kubkiem gorącej kawy mogę takie teraz zajadać :D

    Dasz radę kochana :* Wierzę w ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę, kto jak nie Ty! :-) A słoiczek jak zwykle przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. odnajduję tu swoje smaki, mm : )
    poradzisz sobie ze wszystim!

    OdpowiedzUsuń
  13. i nawet ananas jest, pysznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Perspektywa weekendu zawsze pomaga, trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że w szkole było znośnie ;) Śniadanko idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zimne śniadanie tylko w zimie idą w odstawkę, póki co nadal mają u nas branie :D
    Przy tej walce o miejsce zastanów się proszę czy czasem nie warto przypadkiem odpuścić :) Ale wiemy, że tak się łatwo mówi, gorzej z wykonaniem ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe