*178* Wyspałam się!

00:44

pieczone jabłko z ryżem cynamonowym, podane z gruszką i kremem ciasteczkowym
Według receptury Darii 

Dzisiejszy poranek był dla mnie zbawienny. Do szkoły na 9.50, wiec udało mi się w końcu pospać więcej niż 4 godziny. Rano zdążyłam tez zrobić puree z dyni, burgery buraczane. I pomimo, że wszystko robiłam w pośpiechu, rano miałam sprzeczkę z Mamą, pędem biegłam na tramwaj i teraz siedzę w nim cała zadyszana, uśmiechem się. Ma .nadzieje, że taki błogi stan utrzyma się przez cały dzień... :)

Miłego dnia!

You Might Also Like

13 komentarze

  1. I nawet nie próbuj znikać tego uśmiechu z twarzy, tak ma zostać! :) dobrze, że się wyspałaś, to na pewno też częściowo przyczyniło do tego humoru :> a pueczone jabłko ostatnio ciągle za mną chodzi, chyba muszę w końcu je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że smakowało! uwielbiam jabłko z ryżem i cynamonem! <3
    trzymaj się i spędź miło i smacznie ten dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I uśmiech niech już nie znika! :-) Cudowne śniadanko, jabłko i cynamon to najlepsze połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że to jakiś kajmak wypływa z tego jabłka - mogę sobie tylko wyobrazić jak cudownie to musiało smakować :)

    Życzę Ci, aby cały dzień był dla Ciebie udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby uśmiech utrzymywał się dalej :*
    Jabłko z ryżem i cynamonem- pyszna klasyka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i niech ten uśmiech nie znika! :)
    ten płynący krem *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczucie wyspania jest niesamowite!♥Pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to miłego dnia i pozytywnego nastawienia życzę!
    Musze upiec jabłko w końcu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak trzymaj, niech sprzeczki z mamą nie psują Ci poranków i innych pór dnia i nocy.
    Jabłko świetne, cudnie podane. ,,Pysznie" wręcz :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda mega! Ja żeby się wyspać w 100% to musze jeszcze pospać przynajmniej 2 godzinki po szkole :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Te jabłko wygląda na takie słodkie i delikatne, że normalnie aż pożeramy je wzrokiem :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe