*179* To miał być....

22:15

...tofurnik, ale nie współpracował ze mną (albo ja z nim) dlatego wygląda tak, jak wygląda. A że ja mam już inne podejście do bloga i nie wszystko musi tu być piękne, idealne, jednym słowem APETYCZNE! wstawiam go :)
 SMACZNE! było.

to miało być jak to, ale na spodzie jest dynia
podobno polskie truskawki 

Staram się nie poddawać. Robię wszystko, aby każdy był szczęśliwy. Ale jak zapanować nad kimś innym, kto buntuje się przeciwko wszystkim? 
Ale popołudniu, chociaż na chwile zapomnę o wszystkich smutkach za sprawą Kasi :)

Uśmiechniętego dnia!

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Moje placki też nie chviały współpracować z aparatem, więc wierzę, że tofurnik również dobry :) wiesz, a może nie chodzi o to żeby uszczęśliwiać wszystkich dookoła, ale żeby znaleźć własną drogę? Każdy sam odpowiada za swoje szczęście. Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak się liczy! Ja jednak gdy coś mi nie wyjdzie, odpuszczam już. Wpisy przecież nie muszą się pojawiać codziennie. Czasem też po prostu nie mam weny, ale to już inna sprawa xD
    Smacznego dla Was dwóch i czekam na relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest idealny, ale i tak bardzo apetyczny i jestem pewna, że smakował wspaniale... :)
    Uśmiechu również! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie raz się przekonałam, że liczy się smak a nie wygląd, a zresztą tofurnik jak dla mnie prezentuje się pysznie :)
    Udanego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wygląda obłędnie, a smakuje dziesięć razy lepiej więc zazdroszczę. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz poczekać, nic na siłę, powinno samo minąć :* Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje śniadanie też dziś o wiele lepiej smakowało niż wyglądało, więc piąteczka :D
    Nad kimś innym nie zapanujesz. Panować możesz jedynie nad sobą inaczej to terroryzm :P
    Smacznego dziewczyny! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Skup się na sobie przede wszystkim, masz też swoje bitwy do wygrania :) Śniadanie ma przede wszystkim smakować! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie będzie tak , że każdy będzie szczęsliwy. Na początek zadbaj o troche egoizmu i spraaw, żebys ty byla szczęsliwa : ) a resztę, ktorej na tym zależy, tez z pewnością sprawi to radosc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego dnia Wam zyczę. Czekam na relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany julek, ile razy udało mi się coś sknocić, ale co z tego, skoro było pyszne? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ważne, że by pyszny :D Dla nas wygląda i tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale to musiało być pyszne!! mam nadzieję, że następnym razem się uda tak jak chciałaś ;) najważniejsze, że masz pozytywne nastawienie!
    i pamiętaj że nie wszystkim da się dogodzić, a Twoje szczęście jest zdecydowanie kluczem do tego by dzielić się też nim z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Truskawki?! Oddawaj! :D
    A torfurnik wygląda bardzo oryginalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej liczy się smak, a u Ciebie nie wątpię, że jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe