*180* Dziś nie zasnę!

20:54

Żeby nie zasnąć w tramwaju w pierwszy raz kawowa owsianka!

kawowa-kakaowa owsianka z tofu i bananem, podana borówkami i masłem orzechowym

Dopiero dzisiaj dotarło do mnie, że to już październik, że minął już miesiąc szkoły. Zaczynam ten miesiąc od nowa. Tam ten odchodzi w niepamięć, oczywiście oprócz jednego weekendu :)

Prawdziwy przyjaciel to osoba z którą możesz jeść ogromne vege burgery i rozmawiać o wszystkim,  a zarazem o niczym.
Szkoda, że dla nas nie starczyło jedzonka. ''Porażka'' przywitała nas porażką.

Miłego piątku!

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Kiedyś ciągle jadłam kawowe owsianki, ale przy hektolitrach wypijanej teraz przeze mnie kawy nieco straciłam ochotę :D Piątka za tofu! Ja też odrzucam wrzesień w niepamięć (jeśli chodzi o szkołę) i zaczynam z nową siłą naukę :> Czyżbyście się wczoraj nie załapały na jedzonko? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nowa knajpka chyba nie podołała wygłodniałym klientom i nie byli przygotowani, że Wy - blogerki do nich zawitacie, hahaha :)
    Trzymam za Ciebie mocno kciuki za ten październik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawowej nigdy nie jadłam póki co, a Twoja wygląda bardzo smakowicie; )
    Mam nadzieję, że październik będzie dla Ciebie udany w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, to samo sobie o tej Porażce pomyślałam jak Kasia napisała jaka jest sytuacja :D
    w każdym razie, cieszę się, że burgery spełniły oczekiwania, a co więcej przyjemnie spędziłyście razem czas:) oby więcej takich chwil! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, ale byłem rozczarowany tym, że zabrakło u nich jedzenia - miało być obeznanie z nową knajpą! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawowa owsianka mnie kusi, ostatnio rano chodzę zaspana-czuję przesilenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I co, dała radę? Nie zasnęłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masło orzechowe i banan. biorę :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe