*183* Pocieszam pogodę

21:59

Do tego mojego ''śniadaniowego tworu'' mam multum zastrzeżeń, ale na razie wolę o nich nie myśleć i cieszyć się smakiem.
Aniu! Dziękuje za pomoc :) To nie są Twoje batoniki, ale starałam się jak mogłam, aby wyszły podobnie.

budyniowe-dyniowe ciacho z lodówki, na spodzie owsiano-orzechowym-bananowym z figą
inspiracja

Znowu wkraczam w mój tygodniowy schemat. Jestem na to przygotowana? Zdecydowanie nie.
Ale mam nadzieję, że wszystko się w tym tygodniu uda i żadne negatywy nie zawrócą mi głowy.

Za oknem już prawdziwa jesień. Niebo płaczę, więc trzeba je pocieszyć.

Jakoś się pogodzę z tą wymianą... Ale nie zapomnijcie o mnie, proszę...

Miłego poniedziałku!

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Hej, przecież te batoniki naprawdę świetnie Ci wyszły, najbardziej mam ochotę na ten ściekający dyniowy budyniowy krem :) taak, ja też nie jestem przygotowana na nowy tydzień, zwłaszcza po tej wspaniałej sobocie ale jakoś będzie :P i nie zapomnimy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wyglądaj ja super ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, Zuza spokojnie! nie pisałam wcześniej bo nie miałam jak, a "smacznie" nie chciałam pisać. Zrozum też, że taka wymiana i okazja może Ci się już nigdy nie trafić, to naprawdę coś niesamowitego, a naszych spotkań będzie jeszcze mnóstwo i jeszcze będziemy mieli okazję zrobić takie "szalone" wypady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niam.! Nie zostało aby trochę tego ciasta jeszcze? ;)
    A u mnie pogoda piękna i na deszcz się wcale nie zanosi.
    Samych pozytywów!

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie akurat dziś pogoda piękna. Słoneczna jak Twój wyrób - dobrze, że u Ciebie chociaż to ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. boisz się tego, że ktoś o Tobie zapomni? co ja mam powiedzieć?! proszę Cię - nawet tak nie myśl!!! nie wiem skąd takie głupie myśli w Twojej głowie, ale mam nadzieję, że szybko się zmienią! uwierz, ja nigdy nie zapomnę, przecież jesteś, ja jestem, jesteśmy razem! :*
    udanego tygodnia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo pozytywnego myślenia słonko! :-) Pyszne śniadanko, dużo energii!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciasto, krem i figi - obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  9. coś czuję, że to śniadanie mogłoby spokojnie być hitem tegorocznych weekendowych śniadań (i nie tylko), budyń i dynia w jednym - nie mogło być inaczej jak tylko obłędnie(:
    nie wiedziałam, co miałaś na myśli pisząc o jakimkolwiek zapomnieniu, więc wróciłam do wczorajszego przeglądu.. kurcze, niefajnie, może jeszcze się odkręci? a jeśli nie to możesz być pewna, że o Tobie pamięta się na co dzień! poza tym nikogo by nie zdziwiło, gdybyśmy postanowili spotkać się jeszcze w przerwie poświątecznej, nawet na jednodniowy trip:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym, hej, Izrael?! Zuzka, czeka Cię niesamowita przygoda!

      Usuń
  10. Dopiero teraz nadrobiłam kilkudniową nieobecność i musiałam się zorientować o co chodzi. Kochana, głowa do góry! Nikt o Tobie nie zapomni, nie ma mowy! To tylko jedno z wielu spotkań, które jeszcze są przed nami :)
    A Izraela niesamowicie zazdroszczę!
    No i co do śniadania, nie mam pojęcia do czego można by się doczepić, bo to ciacho" wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda cudownie, a ten krem wygląda niezwykle intrygująco :)

    Jestem pewna, że nikt o Tobie nie zapomni, a wymiana z pewnością będzie cudownym przeżyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ pysznie to wygląda :) Idealne śniadanie! Ja ostatnio lecę na samych owsiankach :) A wymiany są super! Sama to przeżyła i muszę przyznać, że nigdy nie żałowałam - ale pewnie wszystko zależy od ludzi :)

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne śniadanie, pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na takie ciacho bym się skusiła, rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie cały dzień było piękne słońce - złota polska jesień. Mam nadzieję, że przyjemnie spędziłaś poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O ludzie, ale cudowne to ciasto! Musze zrobić, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Budyniowe ciacho właśnie podbija nasze serduszka :D Jakie to musiało być dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie mialabym jedyne zastrzeżenie , że tak szybko go zjadłam bo byl taki smaczny :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe