*193* Sprawdzian z muffinek

21:50

gryczano-kokosowo-kakaowe mufinki z cukinią, bananem i płatkami migdałowymi

Przepis:
-1/2 szklanki mąki gryczanej
-1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
-łyżka kakao
-łyżka wiórek kokosowych
-mielona wanilia
-1/2 średniej i startej na grubych oczkach cukinii
-1/2 dojrzałego banana rozgniecionego widelcem
-1/3 szklanki mleka
-posiekana gorzka czekolada, nerkowce, daktyle
-na wierzch płatki migdałów

Wszystkie suche składniki wymieszać w jednej misce. Dodać resztę składników i wymieszać. Przełożyć do foremek do babeczek. Wierzch przyozdobić. Piec  w 180 stopniach przez ok 30 minut.


Po tygodniowej przerwie wracam do szkoły. Jestem pełna obaw. Nie ćwiczyłam cały tydzień, nazbierało się trochę zaległości. Już dziś na pierwszej lekcji mam sprawdzian z matematyki. A co Zuzia robi zamiast powtarzać logarytmy? Piecze o 5 rano babeczki...
Ale jakoś to będzie. Staram się, aż tak o tym myśleć. Moją głowę zaprzątają teraz inne myśli... 
Jestem cała w skowronkach...

Udanego poniedziałku!

You Might Also Like

17 komentarze

  1. zdrowe muffinki na początek dnia, piszę się na to! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieczenie muffinek działa odprężająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm... chyba wpadnę do Ciebie po jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czemuż to jesteś w skowrobkach, jeśli można spytać? :) ja tam wierzę, że będzie Ci szło świetnie na tańcu (jesteś w końcu wypoczęta) i na logarytmach. I nie przejmuj się, ja też jak mam sprawdzian to piekę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają zdrowo i pysznie ;)
    Zaległości w szkole na pewno szybko nadrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, i piona za te babeczki, tak trzymać! :* uroczo wyszły, a w smaku pewnie cudne :)
    trzymam kciuki, na pewno będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Muffinki <3 cudne!
    Trzymam kciuki za szkołę, dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Będzie dobrze skoro babeczki też Ci się udały :P Poprosimy te z bananem na górze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Babeczki o 5 rano? :D Szalooony człowieczku! Mam nadzieję, że matma poszła super! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne absolutnie te muffinki zjadłabym chętnie jedną!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że sprawdzian poszedł śpiewająco :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwierz mi, że o 5 rano lepiej jest piec muffinki, niż męczyć się logarytmami. Mam nadzieję, że poszło Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego co mi wiadomo, banan pozytywnie wpływają na nasz mózg- lepiej myślimy itp. Więc pomysł pieczenia babeczek wcale nie był zły ! :D
    Pewnie pomogły na sprawdzianie :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Dasz radę kochana! Szkoła to nie koniec świata ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe