*186* Tropiko fasola na chorobę

02:27

Wcale nie jestem chora. Wcale nie mam 38 stopni gorączki. Wcale nie bolą mnie zatoki, ani gardło. Wcale nie mam siły, aby robić sobie śniadanko.
Kogo ja oszukuje..? Przywiązana do łóżka, załamana niemożnością pójścia do szkoły i zaległościami z tańca i nauki, gapię się w sufit, czytam o cierpieniach Wertera i oglądam ''Przyjaciół'' i ''SpongeBoba'' . 
Organizm powiedział dość, a ja muszę się go grzecznie posłuchać i zapewnić mu wszystko co najlepsze, aby szybko wyzdrowieć.
:)

kokosowo-papajowe ciasto fasolowe z wiórkami kokosowymi

Przepis:
-100g białej fasoli z puszki
-2 łyżki mąki kokosowej
-jajko
-1/2 papai
-1/2 banana
-szczypta sody oczyszczonej
-1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
-wiórki kokosowe

Wszystkie składnik zblendować na gładką masę. Przełożyć do naczynka do zapiekania. Wierzch posypać wiórkami kokosowymi. Piec przez 30 minut w 180 stopniach.

Miłego dnia!

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Dobrze, że posłuchałaś organizmu :* Ja dzisiaj wcześniej w domu, bo chyba moje ucho coś złapało :( Dużo zdrówka, Zuza! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Po takim cieście na śniadanie musiało Ci się chociaż trochę polepszyć. "Przyjaciele" najlepsi na przymusowy pobyt w łóżku. Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, wiesz że przytulam Cię ciepło i życzę zdrowia. A może jednak taki wypoczynek dobrze Ci zrobi? Ładna rękawica :D a na fasolke mam ochotę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to ciacho apetycznie wygląda. Nawet nigdy jeszcze nie łączyłyśmy fasoli z mąką kokosową :D Zdrówka życzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz dbać o siebie kochana! :* Ciacho apetyczne. :-) Też oglądam przyjaciół!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuza, czasami trzeba odpuścić i dać odpocząć sobie, szczególnie jeżeli rozkłada Cię choroba
    a co do zaległości, ale spokojnie je nadrobisz! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany julek! Podmienię (jak to ja) na inną mąkę i opuszczę wiórki - i oooaaachh, aż się rozmarzyłam, bo musi smakować genialnie!

    Duuużo zdrówka Zuziaku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyleż się, odpocznij i jedz dużo papryki :D Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypoczywaj dużo i nie przejmuj się szkołą. Ona nie ucieknie, nie bój się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam papaję, wypiek cudny! :)
    Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci zatem dużo zdrowia, teraz się regeneruj, a zaległości nadrobisz ;)
    Wypiek wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej Miśku mój i serwuj sobie dużo dobrego jedzonka, cytrynę i miód! :* wszystko nasrobisz spokojnie, wierzę w Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepysznie wygląda! na zdrówko jedz dużo czosnku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana uważaj na siebie, odpoczywaj, nie przejmuj się niczym tylko daj sobie więcej luzu, przede wszystkim dla ciała i umysłu :* zdrowiej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie dziś fasolowe z mąką kokosową, tylko dynia zamiast papai. Świetne! :D
    Wypoczywaj ;*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe