*188* Na gardziełko z ciachem

00:55

Ikwo powiedział, że jak boli gardło to podobno można jeść mrożone banany ^^
Trzeba też było zjeść kawałek własnego, nieudanego ciasta przepis niezastąpionej Kasi.
Tylko przykre jest, gdy pomimo wielu starań, rodzina z założenia nie chciała spróbować...


mrożone banany z musem z mango; dyniowe ciasto przepis Kasi

przepis na ciasto 



Dzisiaj ukochany przez wszystkich uczniów dzień. Dzień  w którym ustawowo  nauczyciele i uczniowie mają wolne. Hahaha. Gdybym dzisiaj nie była chora, od 9.50 siedziałabym w szkole...
Ale zamiast do szkoły, jadę dzisiaj do Wypasu z Kasią :)
Jednak choroba silniejsza

Czyżby ktoś miał coś niedługo zmienić na lepsze..?

Miłego dnia!!!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Moja rodzina też nigdy nie chceniczego spróbować, a jak już skubną kawałek to pokazują, że robią wielką łaskę. Jak to ciasto nie wyszło skoro wyszło! Miłego dnia Wam życzę i lecz gardełko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadam na ciacho! <3
    Zapraszam na konkurs! ---> jedzrosliny.blogspot.com/2015/10/jesienny-konkurs-z-sir-williams

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto wyszło najlepiej na świecie! Zdrówka też życzę. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciacho wygląda obłędnie, o ranyranyrany!
    Pominęłabym tylko mrożone banany, kiedy jest tak zimno na dworze, rano koniecznie muszę zjeść coś na ciepło. :D
    Zdrówka dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto wyszło Ci idealne, taki zbite i wilgotne <3
    Nie przejmuj się, większość ludzi jest uprzedzonych do zdrowych wypieków. U mnie chłopaki tez raczej nie próbują. Na szczęście mama się przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam nadzieję, że Ty jesteś tą osobą, która za niedługo zmieni coś na lepsze, będzie mieć w sobie więcej uśmiechu i energii ) Nie żebym była w tym momencie jakimś wielkim przykładem do naśladowania, ale naprawdę warto się starać :* Wyślij trochę ciacha, ja nie pogardzę <3 A rodzinie daj trochę czasu, u mnie też jeszcze jakiś czas temu nikt by nie spróbował, a dziś całe by zjedli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dziś jadłam ciasto dyniowe, lecz Twoje wygląda dostojniej :)
    Ale zmrożonego banana to nie byłabym w stanie zjeść :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że więcej kawałków tego ciacha postawi Cię na nogi - kochana zdrowiej szybko, Wypas czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjesz całą blaszkę ciasta i na pewno wyzdrowiejesz! :)
    A jeśli ma się coś zmienić w kimś to mam nadzieję, że w Tobie. Codziennie o Tobie myślę i mocno Ci kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Bo Iwko napisał..." - XD XD XD made my day
    Zdrowiej szybko, bo Wypas czeka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gardło zaziębione by banana nie przełknęło-bardziej od patrzenia by się rozchorowało :) Ciasto wygląda pysznie, rodzina nie wie co traci:)
    Zdrówka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to ciasto, nie przejmuj się rodziną. To oni tracą. Ja bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak rodzinka nie chciała, to ja chętnie spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chętnie schrupałabym to twoje ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie ono wilgotne! biorę wszystkie kawałki! a rodzina to sie jednak baardzo nie zna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecież to ciasto wygląda obłędnie! Ich strata, że nie chcieli jeść :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe