*189* Pumpkin spice latte

01:47

Może nie dorównuje smakiem, ani wyglądem tej z Starbucks'a; może w ogóle nie można jej nazwać kawą, a bardziej koktajlem, ale dla mnie to idealna propozycja na taką przygnębiającą pogodę za oknem, jak dzisiaj!

wegańska latte pumpkin spice podana z ciastem dyniowym, bananem i potem też mrożonym bananem

Przepis:
Zaparzyć kubek dowolnej kawy (u mnie zbożowa). Do kielicha od blendera przełożyć dowolną ilość puree dyniowego (ja dałam chyba 6 dużych łyżek, a może i więcej), dodać słodzidło (u mnie syrop klonowy), przyprawę pumpkin spice i zalać kawą. Wszystko ze sobą porządnie zblenodwać. W garnuszku podgrzać trochę mleka (lałam na oko). Gdy mleko będzie ciepłe do wysokiej szklanki przelać dyniową kawę, następnie wlać ciepłe mleko. Posypać z wierzchu cynamonem lub kakao. 


Za długo siedzę już w tym domu. Zaczynam świrować, gadać sama ze sobą. Brakuje mi lekcji tańca klasycznego, porządnego wysiłku fizycznego. Cały dzień sama, a za towarzystwo kubek ciepłej herbaty, ciepły koc, kot, książki i niestety laptop oraz telefon...

Zna ktoś sprawdzony przepis na jednoporcjową drożdżówkę dyniową, dla osób zaczynających swój romans z drożdżami? :)

Uśmiechniętego dnia!

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Kocham takie wariacje na temat kawy choć moją ulubioną jest najzwyklejsza, mocna, czarna kawa. Taką jednak z pewnością sobie przyrządzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ciasto wygląda tak, że na pewno nie pozostałabym na jednym kawałku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to zdrówka ci życzę :*
    A przepis na latte zapamiętuje i w weekend koniecznie robię ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powrotu do zdrowia ;) Z drożdżowego ciasta na początek łatwiej lepić małe rogaliki, wtedy trudniej o zakalec ;) Ja robię zwykle blachę małych rogalików zamiast kilku dużych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ciasto dyniowe jest cudne *.* Ah, Ty też blendowałaś dynię, uważaj na palce, żeby nie skończyć jak ja :D Dyniowe latte uwielbiam, dawno nie robiłam, ale czekam na odpowiedni moment :P Trzymaj się tam sama, pamiętaj, że zawsze możesz pisać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pumpkin spice latte najlepsza w domu <3 Choc jej strasznie gęsta konsystencja nie jest dla kazdego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu tak malutko ciasta ja się pytam ?:)!
    Pyszne śniadanko! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się tutaj z przedmówcą. Co tam mało ciasta? Toż to ja jakbym miała takie pyszności to chyba pół blaszki na raz bym zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawa kawą ale to ciacho i tak wywołuje nadal u nas ślinotok :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm wygląda pysznie, muszę jutro taka zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie nawet lepsza niz taka kupna wersja :D
    A na ciacho chętnie bym wpadła, wygląda obłędnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej kochana, to przede wszystkim :*
    mnie tam tą kawą kupiłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna ta kawa. Na pewno jest lepsza od tej ze Starbucks'a! I zdjęcie jakie śliczne Ci wyszło <33

    OdpowiedzUsuń
  14. jej, ta kawa jest cudowna! mam nadzieję, że kiedyś wypijemy taką razem w towarzystwie tego cudownego ciacha <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny pomysł!!!! Wpadam na taką kawkę ^^ A w takim towarzystwie to w ogòle świetnie! Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. to ciacho! w dodatku z tym latte, wpadam! <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe