*194* Owsianka MOCY!

21:16

Przed Państwem owsianka MOCY, która ma mi dać energii na cały ciężki poranek. Zawiera w sobie banana, płatki owsiane, nasiona chia, jagody goji, orzechy nerkowca, wiórki kokosowe, kaki... i w sumie wymieniać tak można w nieskończoność!

nocna owsianka z koksoowo-bananowa z słoiczka z musem z kaki, nasionami chia, jagodami goji, nerkowcami

Po wczorajszym dniu ogromne zmęczenie.(dlatego wczoraj mnie zabrakło u Was)... Osłabłam i to bardzo. Dużo pracy przede mną...

A jedząc śniadanie próbuję skupić się na nauce, a nie na czymś innym... Pamiętać homo sapiens sapiens- człowiek rozumny!

Miłego dnia!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Hahaha, ale masz dobry humor! A pamiętasz, co mi obiecałaś, prawda? Podoba mi się ta owsianka, ale będzie owsianką mocy jedynie w połączeniu z wyspaniem się, pamiętaj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sił nabierz szybciutko! :*
    A dzisiaj przeżyj wtorek w szkole, wiem, że masz długi, za długi :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ona ma moc i daje masę energii, ślicznie do tego wygląda! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby ktoś tu potrzebował pozytywnego kopa prosto, prościutko idealnie w środek zadka? :D
    Zuziak bierzemy się w garść! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No z pewnością dodaje energii, przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie dopasowałaś nazwę, owsianka na pewno dodaje mocy :3 Tyle wspaniałych składników - zazdroszczę śniadania :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle dobroci w jednej owsiance, że dzień musi się udać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie owsianka mocy jest codziennie, każde śniadanie powinno być śniadaniem mocy :D. Mi tu tylko kaki nie pasuje, bo nie przepadam za tym owocem.

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, owsianka pełna ''superfoods'' :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe