*195* Śliwkowo!!!

21:25

Dopiero w tym roku doceniłam, jakim śliwka jest wspaniały owocem...
Jak mogłam być taka głupia?

cynamonowo-śliwkowa kasza owsiana podana z śliwkami, czekośliwką i orzechami włoskimi



Z takich powodów to ja mogę być niewyspana, nienauczona na sprawdzian i w ogóle nieprzygotowana do szkoły. To są bardzo miłe powody... Coraz większy uśmiech maluje się na mojej buzi z tego powodu.

Gdybym tylko była dla siebie bardziej przychylna,  mniej surowa... 
Gdybym tylko się nie poddawała...

Miłego dnia!!! :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Już się cieszyłam, że tak pozytywnie u Ciebie... Kochana! Ciesz się życiem puki możesz, jesteś młoda i pełni sił. Jeszcze teraz masz kogoś kto Ci dodaje sił. Nie możesz sobie podkładać kłód pod nogi. Przecież życie nie jest trudne, podobno. Tylko trzeba spojrzeć na to z innej strony. Bądź dla siebie bardziej dobra. Nie wymagaj od siebie za dużo i pamiętaj o wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zwykle łączę śliwki i orzechy włoskie i masz rację, to niezwykle poczciwe owoce :3 cieszę się bardzo z bananowej buzi, tylko co oznacza zdanie małymi literkami?! Po rozum do głowy marsz! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w pierwszym momencie, gdy spojrzałam na zdjęcie, pomyślałam, że to ogórki :D
    Dopiero potem przeczytałam tytuł i odetchnęłam z ulgą, że nie jesteś na tyle szalona, aby serwować na śniadanie ogórkową owsiankę :d

    Trzymam kciuki, aby na twojej buzi jak najdłużej malował się uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba śliwki zbyt mało doceniam, obecnie jabłka są dla mnie najważniejsze :p
    A śniadanie cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. i tak ma być, uśmiechaj się, ciesz się tym - z radością czyta się takie posty :)
    śliwki doceniać trzeba, przecież tak cudowne są w smaku i dobre dla naszego organizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie! A ten kleksik na środku *,* cudnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Do śliwki chyba po prostu trzeba dojrzeć - kiedyś też nie lubiłam, teraz zajadam aż mi się uszy trzęsą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno! Skąd ten krytycyzm?! Śliwki nie jadałaś za często i od razu ,, taka głupia"? Weź Ty to zmień bo mi żyłka pęknie. Takie drobne przypadkowe słowa, ale właśnie odzwierciedlają Twój stosunek do siebie. Zwróć na to uwagę, nad takimi szczegółami właśnie można pracować i zmieniać. Od małych rzeczy. Inaczej nie rozwiniesz szacunku do siebie i samoakceptacji.
    Ale ten uśmiech to akurat bardzo pozytywny aspekt wpisu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że kochana dajesz radę! :-) Trzymam kciuki za Ciebie bardzo mocno!
    Śniadanko obłędne, energia na cały poranek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też w tym roku 'dorosłam' do śliwek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ja tak samo przez dłuższy czas nie doceniałam tych owoców, a przecież są genialne! :D
    Przepyszne śniadanko, trzymaj się kochana, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie, energetyczne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliwki lubię, ale nie są to moje ukochane owoce,za to z taką owsianką jadłabym je z wielką chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm, ale mam smaka na czekośliwkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A my darzymy dużym uczuciem śliwki już od kilku lat :D Ciesz się, bo lepiej późno niż wcale docenić ich smak :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe