*196* Różowe pancakes!

21:43

kokosowo-buraczane placuszki podane z daktylowo-kakaowym kremem z tofu i malinami

Przepis:
-1/2 szklanki mąki
-łyżka mąki kokosowej
-cynamon
-łyżka wiórek kokosowych
-słodzidło
-po 1/3 łyżeczki sody oczyszczonej i proszku do pieczenia
-łyżka mielonego siemienia lnianego
-2-3 łyżki puree z pieczonego buraka
-1/4-1/3 szklanki mleka

Wszystkie składniki razem wymieszać. Smażyć na rozgrzanej i lekko natłuszczonej patelni z obu stron, pod przykryciem.


Dawno nie usmażyłam tak udanych placuszków. Dawno tyle się nie uśmiechałam. Dawno nie zasnęłam z uśmiechem na twarzy. Dawno nie czułam takiej niepewności o przyszłość. Dawno nie byłam tak uzależniona od jednej osoby. Dawno tak nie żyłam nadzieją...


I wszystko byłoby dobrze, gdyby nie przymusowe zwolnienie z tańców i poczucie totalnej bezradności i beznadziejności...

Uśmiechniętego dnia!!!

You Might Also Like

14 komentarze

  1. robię dzisiaj pancakes- przekonałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buraczano kokosowe to jedne z moich ulubionych :)
    Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ten krem z tofu! Uwielbiam połączenie buraka i kokosa, pasuje do niego również czekolada ;) Dlaczego masz zwolnienie z tańców? Jak dobrze, że wreszcie zasypiasz z uśmiechem na twarzy, oby ten stan trwał jak najdłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycasz mnie swoimi placuszkami! Takie małe, puchate obłoczki, no cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. i oby ten stan trwał jak najdłużej :*
    placki.. krem, nie wiem co lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wiem, czemu ten uśmiech gości na Twojej twarzy. Cieszę się bardzo!
    A placuszki świetne, czekam na przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się cieszę, że u ciebie (prawie?) dobrze, niech tak pozostanie przez długiiiii czas :>>

    OdpowiedzUsuń
  10. A my tak tęsknimy za przydomowymi malinkami... Teraz mamy ochotę się zwinąć i jechać do domu :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe