*198* Wracam..(?)

02:02

dyniowe ciasto śliwkowe ''odwrócone'', podane z czekośliwką
przepis

Ciężko mi tu dzisiaj coś napisać... Nie umiem jeszcze powiedzieć, czy coś się zmieniło. Chyba stanęłam w miejscu i boję się zrobić krok naprzód. W moja głowa jest jeszcze bardziej przepełniona sprzecznymi myślami, niepewnościami. Możliwe, że powinnam pozwolić losowi przejąć kontrolę nad moim życiem, albo sama wziąć sprawy w swoje ręce. Może gdybym była pewniejsza siebie, bardziej odważna, wszystko wyglądałoby inaczej.
Jednego jestem pewna- dużo pracy przede mną.

Ale cieszę się, że jestem. Tęskniłam za Wami :)

Miłego dnia!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. ale świetnie się zapowiada to ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę, się, że jesteś! Będzie dobrze, grunt to pozytywne myślenie, to klucz do sukcesu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się, czy coś tu dziś napiszesz, ale dotrzymujesz tajemnicy :) pamiętaj, najważniejsze to się nie cofać. Trzeba też znaleźć odwagę, albo... nie zastanawiać się nad konsekwencjami i zrobić krok na głęboką wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj, wracaj! :) I trzymaj się, ja trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ciągle sobie powtarzam, że może gdybym była odważniejsza... Trzeba nad sobą pracować :) Trzymaj się ciepło, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie bierz los w swoje łapki i ruszaj naprzód, nie ma co się cofać to jest pewne, wierzę, że znajdziesz odwagę by zrobić ten krok do przodu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się kochana! Trzymam kciuki żebyś zrobiła krok do przodu :*
    Pyszne to Twoje ciacho! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie powinnaś wziąć sprawy w swoje ręce i nakierować je na właściwe tory. To Ty żyjesz i Ty decydujesz jak! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciacho jak zwykle obłęd. :D
    Odwagi dużo Ci życzę! :D
    PS. mi ona też by się przydała, bo jak w każdej sprawie praktycznie jestem odważna, to ostatnio w jednej nie daję rady. XD To co? Dajemy razem radę? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie obłędne <3 Ej, mała! Nie ma co stać w miejscu, do boju ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dyniowo - śliwkowe to musiało być pyszne ;)
    Życzę Ci, aby wszystko u Ciebie się poukładało... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się cieszę, że jesteś. Będzie dobrze, zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe