*200* Przywołuje nadzieje

23:50

Znowu zielono... Bo nadzieja i wiara potrzebna...

jarmużowo-bananowe owsiano-gryczane placuszki, podane z kiwi i masłem orzechowym
przepis


Patrzę na dzisiejszy numer posta i nie mogę uwierzyć, że to już 2 i dwa 00...
Jestem pewna, że gdyby nie Wy, nie byłoby mnie tutaj; już dawno bym się poddała. Zawdzięczam Wam naprawdę dużo. Dajecie mi tyle wsparcia, motywacji. Gdy jest mi źle, mam Was... I nie są to już tylko blogowe znajomości, a prawdziwe przyjaźnie.
Dziękuje za wszystko!

Chyba trzeba cierpieć po cichu i starać się pomału zapomnieć. Chyba nie dane jest mi zaznać szczęścia...

Miłego poniedziałku!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Nie możesz nawet tak pisać, że szczęście nie jest dla Ciebie! Na szczęście zasługuje każdy i często jest na wyciągnięcie naszej ręki, tylko my tego nie widzimy. Wierzę, że wszystko się ułoży. Zawsze trzeba w siebie wierzyć i nie poddawać się. Pisz kochana co Ci leży na sercu, ale nigdy nie wątp w swoje szczęście i możliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz w szczęście i łap je w każdej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cierpieć to tylko po cichu, bo świat będzie nas ranił jeszcze bardziej... Ale nie domawiaj sobie szczęścia i nie poddawaj się - wiem po sobie, że warto próbować i zdecydowanie nie warto odpuszczać, bo tak naprawdę cierpi się jeszcze bardziej i to ze swojej winy. Poza tym szczęście nigdy nie przychodzi w tej konkretnej chwili, w której go oczekujesz. Przychodzi po cichu, z zaskoczenia, kiedy najmniej sie go spodziewasz. Więc nie rań siebie, nie odpuszczaj i nie trać nadziei, może tylko nie szturmuj życia presją - to się nie sprawdza... ;< Trzymam za Ciebie kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje placuszki już przeszły do historii są tak cudowne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No popatrz, świętujemy razem, Ty 200 a ja 100 :) Też robiłam te placki od Darii, wiem jakie dobre :) I bądź dalej z nami, układaj sobie życie i zobaczysz, że szczęście Cię zaskoczy i przyjdzie nawet nie będziesz wiedziała kiedy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet tak nie myśl, zasługujesz na jak najwięcej szczęścia kochana, tylko czas w siebie uwierzyć!!! :* ile razy mam to powtarzać, co?! :D
    placuszki wyszły Ci świetnie, mam nadzieję, że smakowało :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny mają kolor ;)
    I ciągle mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie poukłada i tego Ci bardzo życzę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęście jest dane każdemu! Trzeba w to wierzyć z całego serca, życzę Ci tej wiary i przesyłam buziaki :*
    Placuszki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym zobaczyć te placki w przekroju :D ich kolor <3
    ej, kochana szczęście jest dla wszystkich, dla Ciebie też, nie trać nadziej, w końcu i Ty je odnajdziesz, przesyłam Ci kopa na to abyś mi nie smutała :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super zielone :)) kolejnych setnych postów życzę :)

    szczęście pisane jest każdemu, trzeba tylko cierpliwie czekać :* :* ja wierzę, że będzie u Ciebie pięknie, ty też uwierz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten zielony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała kompozycja do siebie świetnie wizualnie pasuje a co dopiero kiedy mówić o smaku :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe