*201* Dynia z ananasem ?

21:14

Już dawno chciałam spróbować tego połączenia. Nie zawiodłam się!

krem jaglany z dyniowow-ananasowo-bananowy, podany z jagodami goji i prażonymi pestkami dyni
inspiracja

Zdjęci brzydkie, bo ręce od rana trzęsą się z zdenerwowania. Tysiące złych scenariuszy i myśli ''a co będzie jeśli się nie uda..?'' przelatuje w mojej głowie. I tym razem nie chodzi o mnie. Tym razem nie mam na to żadnego wpływu. Wszystko w rękach ludzi w białych fartuchach.
Jeśli to możliwe proszę o modlitwę, trzymanie kciuków... Operacja Babci musi przebiec bez żadnych komplikacji...

Chociaż w tej jednej sprawie nadzieja wróciła. Pytanie na jak długo zostanie?

Miłego wtorku!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Przesyłam dużo uścisków i oczywiście kciukasy trzymam za babcię. Ile ona wierzy w siebie, tym bardziej operacja będzie pomyślna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, trzymam mocno kciuki i oczywiście się pomodlę :* bądź dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, a co się dzieje? Nie wiedziałam.. ale wierzę, że wszystjo będzie w najlepszym porządku :* skąd teraz wzięłaś ananasa?! Spróbuję kiedyś takiego połączenia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia dla babci i udanej operacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Konsystencja wydaje się być fajna, ale ananas to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A my takiego połączenia jeszcze nie próbowałyśmy :) Musi smakować genialnie :P
    Wspieramy Twoją babcię :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ananasa samego w sobie nie lubię, ale jogurty o jego smaku czy koktajle to już bardzo. :D Dlatego pewnie w takiej formie by mi niezwykle smakował. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomodlilam sie w Imieniu Pana Jezusa Chrystusa i w tym imieniu poprosilam o jej zdrowie. Gdyz wszystko o cokolwiek poprosicie Ojca w moim imieniu ....otrzymacie to, to OBIETNICA, wiec bedzie dobrze, nie martw sie:)
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  9. piona za krem jaglany <3
    mam nadzieję, że z babcią będzie wszystko dobrze, jak już ją zobaczysz to ją porządnie wyściskaj :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za operację babci ! Musi się udać, ponoć mamy najlepszych lekarzy :3

    Pyszny krem, jak ja dawno nie jadłam ananasa.. :o


    PS. zaintrygowałaś mnie niepowodzeniem pizzy z bobu. Teraz będę prowadzić śledztwo, co było przyczyną... Pierwsze pytanie, co się nie udało ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, aby wszystko przebiegło prawidłowo, na pewno tak będzie! :*
    Widzę, że mam pyszne połączenie smaków do nadrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki! Ucałuj tam babcię :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe