*203* Owsianka z akcentem letnim i...

21:37

gruszkowo-bananowa owsianka jarmużowa, podana z malinami i masłem orzechowym

Przepis:

Płatki owsiane zalać wrzątkiem i odstawić. W kielichu blendera zblendować jarmuż, banana, dwie małe gruszki, nasiona wanilii, szczyptę kardamonu i ewentualnie jakieś słodzidło. Dodać do płatków owsianych i gotować przez chwilę.

...zielona, bo nadzieja potrzebna; bo wiara w siebie potrzebna. Bo bez tego nie ruszę do przodu, nie stanę obok innych i nie powiem ''ja też jestem dobra i zasługuje na szczęście''.

Uśmiechniętego dnia!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Uśmiechnięty dzień powinien być przede wszystkim u Ciebie, trzymaj się mała :)
    Po takiej owsiance to nadzieja powinna pozostać na długo!

    OdpowiedzUsuń
  2. uśmiech na twarz i do przodu kochana! :* uwierz w siebie, jesteś wyjątkowa :)
    owsianka ta od razu mi przypomina letnie poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nietypowy zielony kolorek, od razu ma się większą ochotę spróbować takie cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywny kolorek na początek dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoje nowe podejście! Tak trzymaj kochana :* A połączenie gruszki i jarmużu jest genialne, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianki z jarmużu nie widziałam.. Na początku myślałam, że będzie to szpinak.. :D
    Jak smakuje taka wersja owsianki ? Mocno wyczuwalny jest smak jarmużu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ma cudowny, smak zapewne też ;)
    Z jakich orzechów jest to masło :P??

    OdpowiedzUsuń
  8. Jarmużowa owsianka? :D No, no. :D Podbijam - z czego masełko orzechowe? :D Nerkowce?

    OdpowiedzUsuń
  9. Maliny z jarmużem świetnie łączą się kolorami :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe