*206* W towarzystwie reformatora baletu

21:13

Wczoraj wyjęłam z zamrażalnika porzeczkę...

kokosowy pudding z kaszy manny z czerwoną porzeczką i gorzką czekoladą



...a dzisiaj zamykam w płatkach jaglanych jabłko, cynamon i masło orzechowe.


orzechowo-cynamonowa mufina jabłkowa z płatków jaglanych

''Wznieście umiłowanie swej sztuki do stopnia najwyższego entuzjazmu; w twórczości teatralnej nie można inaczej osiągnąć powodzenia, jak tylko przez rozbudzenie swego serca, żywe poruszenie duszy, zapalenie  wyobraźni, wybuch namiętności i iskrę talentu''

''Balet poprze oczy musi przemawiać do duszy''

Jean Georges Novere

Proszę o kciuki na sprawdzianie z Wiedzy o tańcu! 

Ciepłego wtorku!

P.S.
W końcu uzupełniłam przepisy na dyniową drożdżówkę, babeczki kakaowo-cukiniowe i placki buraczane :)
I chyba teraz powinnam też i na te...

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ale masz skarby w tym zamrażalniku! Ja coś tam mam, ale wole nie zaglądać, bo jeszcze się pogubię w bałaganie :P Baardzo trzymam kciuki i wierzę, że poradzisz sobie bez problemu kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki :*
    Bardziej przemawia do mnie dzisiejsze śniadanie, a to chyba za sprawą pogody - zimno jak nie wiem... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. cynamon i jabłko... to połączenie nieśmiertelne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę muffinke chętnie zjadłabym za Ciebie, uwielbiam połączenie jabłka, cynamonu i masła orzechowego :)
    I bardzo mocno trzymam kciuki, na pewno sobie poradzisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki:)
    Rewelacyjny pudding!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, milion lat nie jadłam kaszy manny :), fajny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kciuki zaciśnięte! :)
    a pudding genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na kciuki już się chyba spóźniłam, ale mam nadzieję, że poszło dobrze!
    Za mrożone borówki oddam wór mrożonych śliwek! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba śniadania wyglądają tak smakowicie, że nie wiemy na który byśmy się najpierw skusiły :D
    Kciuki trzymane :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to genialnie wygląda! Trzymam kciuki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam dużo porzeczek w zamrażalniku, trzeba je w końcu wykorzystać ;p
    Pyszności u Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pudding jest mega! *.*
    Hihi, ja też powoli zaczynam opróżniać zapasy z zamrażarki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sama nie wiem na które bym się zdecydowała , wiec biore obie pyszności! <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe