*208* Surowy poranek

21:11

kokosowa surowa gryczanka mango-awokado, podana z nasionami chia, malinami i jagodami goji

Dziady i Mickiewicz źle na mnie działają... Przez nie myślę o rzeczach, które chcę oddalić na dalszy plan, zamknąć w jakiejś przegródce na kluczyk w moim umyśle. A tak znowu myślę, analizuję i niepotrzebnie cierpię...
Na szczęście dzisiaj ktoś pomoże mi wyjść z dołka ;)

Proszę o kciuki na dzisiejszym sprawdzianie (z Dziadów i Mickiewicza...)!

Miłego dnia!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja Dziady na szczęście mam już za sobą 😪I oczywiście będę trzymać mocno kciuki! Ale po takim śniadaniu na pewno sprawdzian napiszesz na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też za mną chodzi gryczanka, ale w ciepłej wersji :)
    Mam nadzieję, że ten ktoś to ten o kim myślę i będziecie się świetnie bawić!
    A Dziady też teraz męczę i podzielam Twój ból. Dlatego życzę Ci powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ma kolor ta gryczanka! I na pierwszym planie ogromna malina-mutant :D kciuki trzymane! Ja nie podołałam IV części Dziadów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kciuki trzymane :*
    Ja już Dziady mam za sobą, dasz radę kochana :)
    Uwielbiam gryczankę, Twoja ma piękny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam mocno kciuki! <3
    chcę tą gryczankę *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie pyszne, mam nadzieję, że doda Ci weny na sprawdzianie - powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki :) smacznego ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wbrew pozorom Mickiewicz to bardzo inspirujący autor, polecam zagłębić się kiedyś w jego historię, historię jego twórczości w kontekście historycznym i osobistym (mi się udało przed maturą :D), bo to odczarowuje go jako twórcę - sama też go kiedyś nie znosiłam jako osoby i pisarza, nie cierpiałam Dziadów i wszystkiego, co wyszło z pod jego pióra, ale dziś jest zupełnie odwrotnie (; Może nadal nie pałam jakimś szczególnym entuzjazmem do Pana Tadeusza jako do tekstu, ale ogólnie rzecz biorąc byłam z tego tak obkuta, że polubiłam :D Mickiewicz to twórca gigant, serio. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że na teście poszło dobrze ;) to wcale nie najgorsze lektury, da się przebrnąć :D
    spędź dzisiaj prze-mile i pysznie dzień:*

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak poszły Dziady?!
    Chyba wiem co czujesz z nimi, mnie co prawda czeka Mickiewicz za rok, ale mój przyjaciel cały czas na nie narzeka. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda wielka, że się nie zobaczymy. Mam nadzieję, a raczej jestem pewna, że zatańczysz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że poszło dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością informuję, że nominowała Twój blog do nagrody Liebster: https://pocztowkizirlandii.wordpress.com/2015/11/14/liebsterowy-zawrot-glowy/
    Pozdrawiam, Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  14. Te mrożone malinki <3 Chciałybyśmy takie świeżutkie owoce :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe