*210* Moje lekarstwo

21:46

Dzisiaj to śniadanie stało się moim lekarstwem. 
Jest idealne!

partaszka z malinami



Przepis
-banana
-1.5 szklanki mleka
-garść orzechów (u mnie nerkowce i brazylijskie) (zalać wrzątkiem na 10 minut)
-3 łyżki mąki ( u mnie kokosowa)
-ew. słodzidło

Pół szklanki mleka blendujemy z bananem, orzechami, mąką i słodzidłem. Resztę mleka zagotować. Dodać masę do gotującego się mleka, cały czas mieszając. Gotować jeszcze 5 minut,  mieszając. 

Jeszcze żyję...
Jeszcze oddycham...
Jeszcze daję radę...

A dzisiaj bardzo proszę o kciuki- logarytmy nie są łaskawe...

Miłego dnia!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Napewno dasz rade <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś partaszka cieszyła się prawdziwą sławą na blogach, teraz jakoś tak ucichło aż do dziś. W sumie to ja jej chyba nigdy nie jadłam, a ostatnio wgl nie mam pomysłów na śniadanie, więc może posłuże się tym pomysłem!
    Trzymam kciuki za logarytmy. Ja ich nie ogarnęłam i chyba nigdy nie ogarnę. Dobrze, że Pani "zgubiła" sprawdziany, bo ocena nie byłaby zadowalająca xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pastelowy kolr, podoba mi sie :) trzyam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. to śniadanie jest genialne, muszę spróbować! składniki i konsystencja zdecydowanie muszą :)
    kciukam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak teraz malinki by się przydały by powrócić do letnich dni <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam, ale wiem, że to było pyszne :)
    A te orzechy zapewne wspomogły Twój mózg w walce z logarytmami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam, ale wiem, że to było pyszne :)
    A te orzechy zapewne wspomogły Twój mózg w walce z logarytmami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tez dzis byla partaszka z maki z amarantusa z karobem i bananem na mleku sojowym. Pycha, polecam;))

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nawet nie jadłam malinek. :< Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę tą partaszkę zrobić. uwielbiam takie papki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jeszcze nigdy nie jadłam! Narobiłaś mi smaka ;)
    Mam nadzieję, że poszło dobrze :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe