*213* Niedziela=lody

00:08

cynamonowe lody banan-dynia z granolą i mrożonymi malinami

Zatęskniłam za latem, za wolnością, brakiem problemów, za tymi latami, kiedy moim największym zmartwieniem było w co ubrać lalkę, albo którego batonika zjeść, po powrocie z przedszkola/szkoły. 
Chciałabym wrócić do tamtych beztroskich lat. Żyć w stanie błogiej nieświadomości, nie wiedząc co to cierpienie, ból, odchudzanie, zazdrość, miłość, nauka...
Bo tak naprawdę nie wiele trzeba do szczęścia. Ale też nie wiele do nieszczęścia...
W końcu i tak wszystko jakoś się potoczy...

Miłej i ciepłej niedzieli!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Lody banowo dyniowe z cynamonem muszą smakować ciekawie :) Zostawię trochę mrożonej dyni na przyszłą wiosnę, to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czasem mam te chwile nostalgii, że tęsknię za tym beztroskim czasem. Jednak nigdy już do niego nie wrócimy, jedynie w wspomnieniach. Ale możemy kształtować przyszłość. I to my możemy wpłynąć na nią tak jak chcemy. Nie zapomnij o tym, tylko działaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynamonowe! Najlepsze smaki na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz dobrze, że życie leży w Twoich rękach i to Ty zadecydujesz czy spędzisz je szczęśliwie, pozytywne nastawienie i wiara w siebie kochana! :* do tamtych czasów powrócisz tylko w wspomnieniach, a wraz z dorosłością łatwiej niż teraz nie będzie, ale nie warto sobie też utrudniać życia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś zaszalałam i sama w końcu lody na śniadanie zjadłam. Ale nie brrrr, to w taką pogodę nie jest dla mnie. :D
    PS. Wiesz, że nie masz wpływu na wydarzenia, które się wokół Ciebie dzieją, ale masz wpływ na swoje reakcje na nie. Taki okres dojrzewania to jednocześnie najtrudniejszy, ale i najpiękniejszy czas. Staraj się szukać tych dobrych stron, a o tych złych nie myśl tyle, szkoda życia! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym wrócić do tych czasów...Ale to nie możliwe, wiec musimy jak najbardziej dbać o teraźniejszość! Nie zamartwiaj się już tak! Spróbuj choć raz pomyśleć optymistycznie, na przekór wszystkiemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieświadomość zawsze kiedyś mija i tak naprawdę chyba lepiej, żeby minęła szybciej niż później, bo to pozwala dojrzeć, oswoić się z tym, że nic nie jest proste. Im szybciej weźmiemy życie w swoje ręce, tym szybciej zobaczymy efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W piątek bawiłam się świetnie, miałam cudny nastrój. natomiast w sobotę płakałam. Każdy ma gorsze chwile, trzeba umieć się podnieść z dołka ;)
    Świetne lody :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nic lepszego niż looody. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lody jadam wtedy, kiedy tylko mogę (no i mam banany w zamrażalniku xd).
    Zuza, przestań z tą melancholią i dolnym nastrojem, bo jedno, że Ci nie do twarzy, drugie - że nie jesteś taka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za to wcale nie chcę wracać do dzieciństwa. Nie chciałabym wracać do czasów, gdy nie znałam mojego Męża.

    Mrożone maliny wyglądają uroczo! Choć najbardziej kocham ciepłe śniadania, szczególnie teraz chłodną porą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śmiesznie Ci się maliny pomroziły! Cynamonowe i dyniowe - tak bardzo jesienne... Jakoś będzie kochana :> Wiesz, wszyscy chętnie wróciliby o tego okresu, ale patrz... teraz jesteś niezależna i możesz osiągnąć wszystko, czego pragniesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja chciałabym wrócić do tamtych czasów, gdzie nie było nauki, a problemem było to, czy mam wziąc misia czy lalkę do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe