*214* W młodym kokosie

03:06

Od dziś wiórki kokosowe to ''zwykłe wiórki kokosowe'', ponieważ nic nie może się równać ze smakiem młodego kokosa.

kokosowa surowa gryczanka dyniowo-bananowa, podana z mrożonymi malinami w łupinie młodego kokosa
inspiracja



Przepis:
-50g kaszy gryczanej
-banan
-3 łyżki puree z dyni
-miąższ z młodego kokosa
-cynamon

Kaszę zalać na noc wodą. Rano odlać odlać wodę i przepłukać. Zmiksować z resztą składników. Podawać z dowolnymi dodatkami.


Ręka boli... Oparzenia nie są fajne. Zwłaszcza prawej ręki.

Jest mi ciężko, bardzo ciężko... Czuję się bezradna i beznadziejna...
Ale ja przecież taka nie jestem, prawda...?
Nadrobię zaległości...

Udanego dnia!


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Extra w takim kokosie musi się jeść :D Super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzka za chwile ci nakopie, postaraj sie byc troche bardziej... Pozytywna? Prosze? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić tego smaku :D
    I mam nadzieję, że Twoja ręka szybko dojdzie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miseczka z kokosa <3 Pyszne śniadanko ;3
    Biedna twoja ręka :C

    Proszę o więcej pozytywizmu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd się bierze w Tobie tyle negatywnych emocji? Dziewczyno, proszę cię, spójrz inaczej na świat. Ona naprawdę nie jest taki zły! Zdarzają się gorsze chwile, ale one mijają. I proszę mi tak o sobie nie myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa, to było cudowne! uwielbiam ten krem i mam nadzieję, że jeszcze nie raz go zrobię :)
    jeszcze raz powiedz, że czujesz się beznadziejna to lecę do Ciebie i lepiej się schowaj...!!! :* kochana, uwierz w siebie, bo będę krzyczeć! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, taki dobry? :> Ostatnio się długo zastanawiałam nad jego kupnem i w końcu odpuściłam, ale teraz już mu nie podaruję! ;)
    Trzymaj się, Kochana! ;* Ręka się zagoi, a Ty wyjdź na słoneczko, posłuchaj ptaków i uśmiechnij się do życia. Tak się dużo łatwiej i przyjemniej chodzi po tym świecie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowo i smacznie, a do tego pięknie w tym kokosie wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nigdy nie jadłam takiego kokosa :(
    Ty beznadziejna?! Ej, miśka no! Beznadziejna to jestem ja, a nie Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kokosowa miseczka - istne cudo <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe