*216* Z bananem na wierzchu

22:07

Trochę zakalcowaty wyszedł, ale w smaku nie do opisania. 
Przepis mogę uzupełnić wieczorem, jak ktoś lubi zakalce.

kakaowo-dyniowe ciasto bananowe z mieszanką nasion



Przeraża mnie to w jak zastraszającym tempie przemija czas... Brakuje mi go bardzo, tak samo jak chęci na wszystko. 
Nie dociera do mnie też fakt, że za parę dni będę już w innym kraju, bardzo niebezpiecznym... Mam świadomość, że będę się tam naprawdę dobrze bawić. Chyba powinnam zacząć się pakować...

''Każdy ruch ciała, gdy jest wykonywany z sercem jest piękny...''

Miłego dnia!

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Oby i na twarzy był banan :) A ja zakalce całkiem lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zakalców nic nie mam, a połączenie dyni z bananen ostatnio bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakalce są pycha! uwielbiam taką formę ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem zakalce są 100razy lepsze :) XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz banan na twarzy! :-) Wygląda to niesamowicie ciekawie, a musi być pycha! Zakalce są super. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bananowy zakalec jest jak najbardziej okej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuza, wszyscy lubią zakalce <3 Oj czas biegnie okropnie szybko, a ja bym chciała, żeby przeteleportował się do czasu po mojej maturze xd Trzymam kciuki, żebyś dobrze się bawiła tam, gdzie jedziesz i ten wyjazd przyniósł Ci same przyjemne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakalce są przepyszne :D <3
    oj jak ja bym chciała aby ten czas choć odrobinę zwolnił, a jak na złość ucieka jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda to ciacho! Rzeczywiście to musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie takie zakalcowate lubię najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi narobiłaś ochoty na takie ciacho! Muszę uzupełnić zapas bananów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zakalce! Chyba wolę nawet takie niż pięknie wypieczone, puszyste biszkopty :D
    Na pewno będzie super w Izraelu i nawet nie myśl inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe