*219* Mój pierwszy raz z tapioką

01:19

Tapioka po raz pierwszy pojawia się u mnie na śniadanie. Trochę ciężko było mi się z nią dogadać przy przygotowaniu jej, ale coś z tego w końcu wyszło...
Macie jakieś rady, sprawdzone przepisy, abym się z nią polubiła?

kokosowa tapioka, przełożona z granatem i mango, podana z orzechami brazylijskimi




Znowu zostałam w domu w towarzystwie góry chusteczek do nosa, wizją zaległości szkolnych oraz przykrym uczuciem, że jestem słaba i znowu nie ma mnie w szkole...

Uśmiechniętego dnia!

You Might Also Like

11 komentarze

  1. My z tapioki robimy Bubble Tea na przeróżne sposoby :D Ale takie śniadanie to też rozwiązanie bardzo pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się bez bicia, że tapioki jeszcze nie jadłam... :)
    Głowa do góry, Zuzia, świat jest Twój - pamiętaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. porwałabym cały ten słoiczek!

    zapraszam do konkursu :) http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2015/12/konkurs-udekoruj-z-nami-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zalej na 10 min. gorącą wodą, a potem gotuj z kolejną szklanką wody/mleka, lub pół na pół ;) to szybka wersja, ale możesz też zalać szklanką wody/mleka na noc, a rano ugotować ;)
    zdrówka kochana! :* nie masz się co przejmować, zdrowie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tymi dodatkami wygląda bardzo smacznie :)
    Duuuuużo zdrowia Ci życzę; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na blogu dużo inspiracji na tapiokę - zapraszam! :)
    Kuruj się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam tapioki, muszę to zmienić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam jeszcze tapioki :o
    Twoja wygląda pysznie, zdrówka kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak smakuje tapioka? Jeszcze jej nie jadłam i w sumie nie wiem czy warto ryzykować:P
    TOBIE RÓWNIEŻ UŚMIECHNIĘTEGO DNIA! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tapioki nigdy nie jadłam, ale jakoś nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe